jente24:) Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 jeg har nå i flere dager hatt masse sammentrekninger , og sovet dårlig , i dag rundt kl 1800 begynnte jeg å få skikkelig sammentrekninger , og de ble bare vondere å vondere. jeg har dem enda men dem tar skikkelig tak bak i rygen og nedover mot lårene så er det selvsagt rett under magen dette gjør vondt men jeg er jo ganske tålmodig av meg så jeg tåler litt... de kommer med 2-4 min mellom rom og når dem kommer så kommer det 3-4 stykk på en gang ... er dette bare tull eller burde jeg ta meg en tur til føden ? er foresten bare 38/3
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Du kan absolutt ringe føden ja, jeg tror du er i fødsel jeg. Det høres helt ut som rier. Og du er jo innen termin som de sier- det er jo pluss-minus 14 dager på termindato, som er "på termin" Det er vel 13 dager til terminen din da eller rekner jeg helt feil nå? Men jeg tror du er i fødsel jeg da! Det høres ut som om riene dine er ganske tete også, så absolutt, ring føden du:) Og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå