Gå til innhold

Hva passer foran Amilie???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vil gjerne oppkalle vår baby etter min mormor og kalle henne Amilie,men dessverre for oss så kom min svoger oss i forkjøpet og kallte sin datter for Emilia...

Har noen forslag til navn som passer foran Amilie??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at Amalie blir veldig likt Emilia, men det er jo ikke samme navnet..? Amaile er et vanskelig navn å sette som mellomnavn, hvertfall hvis du har tenkt til å bruke begge navnene, det blir fort tungt. Men her er noen forslag:

Iben Amalie

Ine Amalie

...jeg gikk tom for forslag... Men syns du fint kan bruke bare Amalie, jeg! :o) Lykke til

Skrevet

uff, jeg leste visst feil... Det var jo ikke Amalie, men Amilie..

Skrevet

Lilly Amilie

Ane Amilie

Tine Amilie

Stine Amilie

Tilde Amilie

Gjest Antarctica
Skrevet

Vel, Emilie er heller ikke noen "fullblods" oppkalling, men kanskje det holder med en symbolsk oppkalling? At navnet ligner, på samme måte som Emilie? Hvis du beholder bokstavene i navnet til mormor, kan dere snu dem litt rundt og kalle henne:

Millie Amanda (eller stavet Milly Amanda)

Mie Alvilde

Amy Liliane

Lilly Marie

Malin Amanda

Emma Eline

Milja Eleni

...eller flere sånne. Så sier du til mormor at siden svogerne din var først ute, valgte dere å ære henne ved å finne noe som klinger litt likt, uten å være likt!

Skrevet

-Moa Amilie

-Leah Amilie

-Silje Amilie

-Thea Amilie

-Maja Amilie

-Vilja Amilie

• 3 uker senere...
Skrevet

Tusen takk for svar damer :)

Vi har enda ikke bestemt oss så hvis noen har flere forslag så vil jeg gjerne høre dem.

Synes dere det blir for tungt med et fornavn som ender på -a når mellomnavnet starter på A ?

Skrevet

Jeg synes det blir for tungt med fornavn som ender på -a når andre fornavn starter på A, ja.

Fie Amilie

Ellie Amilie

Jenny Amilie

Fanny Amilie

Oline Amilie

Ingrid Amilie

Sanne Amilie

Jeg liker ikke Amilie.. Hva med Amelia?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...