Gå til innhold

hvordan vet dere at slimproppen har gått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal jeg se etter da? og hva skjer etter at den har gått? kan noen forklare meg? for kan ikke huske det her med nr en... la ikke merke til det da.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med min første kjente jeg at det kom masse slim på papiret når jeg var på do, kikket på det og det var skikkelig tykt slim med litt mørke flekker i.. Det var nok proppen! Fødte to dager etterpå..

Skrevet

jeg har fått masse utflod i det siste... men det har vel ingenting med proppen og gjøre tenker jeg.. jeg er kunn i uke 35.. men er temmelig stor.. og har masse fostervann.. sliter med skikkelig kraftige kynnere hele dagen..hver dag... skikkelig slitsomt.. og nå kommer de selv om jeg ligger rolig også.. :/ min første kom en uke før termin... og mange tror han lille her vil komme en god stund før også... så får vel bare vente å se.. :D

Skrevet

Slimproppen min gikk paa lordag. Kjenntes ut som to luftbobbler sprak inni der og saa kom det slim med blodspotter. Etter det saa fikk jeg veer, men de dabbet av. Saa her sitter jeg, enda ikke skjedd noe, men nurket har forandret oppforsel, han er mye mer livlig i magen og det er mye nedpress. Magen min har ogsaa sunket ned og puppene mine har blitt mer fyldige. Det er veldig inviduelt hva som skjer naar proppen har gaat. Men det er jo et klart modningstegn da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...