Gå til innhold

Hvor mange ganger om dagen hikker deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er plagsomt mye hikking her !! =) Hvertfall en tre-fire runder hver dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min lillegutt hikker minst tre ganger om dagen.. svelger nok litt mye fostervann tenker jeg..

Skrevet

min og hikker noe, i hvertfall et par ganger til dagen som jeg legger merke til:-) syns det er litt morsomt jeg:-) storebror og hikket en del husker jeg:-)

Skrevet

Mine to eldste hikket aldri som jeg kjente (de hikket sikkert, men jeg kjente det aldri), tredjemann hikket vel en 2-4 ganger for dagen siste 2-3 mnd'ene som jeg kunne kjenne. Vesla har jeg bare kjent at har hikket 2-3 ganger totalt så langt + at vi så det på UL i uke 19, men hun hikker sikkert mer enn dette.

Det jeg synes er litt artig, er at de to eldste omtrent aldri hikket som små babyer, jeg kan faktisk ikke huske at de hikket i det hele tatt. Akkurat som i magen. Tredjemann derimot, som hikket så ofte inni magen, han hikket masse som nyfødt baby også.

Skrevet

kjente hikking først i uke 36/37 jeg. men det er ikke hver dag, men nesten en gang om dagen tenker jeg :)

Skrevet

Denne her hikker 1-2 ganger om dagen. Syns denne hikkingne er litt "irriterende" jeg :) Fordi det er ikke noe jeg kan gjøre med den. Dersom han sparker og beveger seg mye er jo det mer gøy, for da kan man jo dulte litt borti magen og faktisk få litt kontakt med babyen :)

Skrevet

Hvordan kjenner man hikkingen? Kan ikke si jeg har kjent det i verken dette eller forige svangerskap, er 36 uker på vei, er det vanlig å kjenne det da?

Skrevet

Det kjennes ut som en rytmisk "dunking" :) Helt regelmessig og kan holde på ganske lenge før det stopper opp igjen. Hehe... vanskelig å forklare. Jeg kjenner det nede i bekkenet, mest på høyre side fordi han ligger med hodet så langt ned i bekkenet og med ryggen på min høyre side av magen

Skrevet

mye hikking her 4-5 ganger daglig..

Skrevet

Her hikkes det minst tre ganger om dagen, og gjerne leeenge i slengen:p I begynnelsen synes jeg det var litt ekkelt/rart, men nå er det bare koslig:-) Er forresten i uke 35.

Skrevet

Her hikkes det vel iallefall 1 - 2 ganger om dagen, noen ganger 3 også! :-)

Skrevet

Her hikkes det ofte, akkurat som storebroren... Har aldri telt, men forunderer meg ikke om det er alt mellom 3-6 ganger om dagen...

Skrevet

1-2 ganger daglig hikker hun, jeg syns det er bare koselig. Er uke 33

Skrevet

Har bare blitt mer og mer hikking her de siste ukene...

Synes det er koselig :) Eneste som kan være litt irriterende er at han begynner å hikke HVER kveld når jeg har lagt meg for å sove,og holder gjerne på en stund da :P

Skrevet

Jeg er så glad når jeg kjenner de hikker, for disse sparkene er ikke alltid lett å skille fra hverandre. Når de hikker er det på så forskjellige steder at det bruker jeg som tegnet på at jeg har garantert kjent liv fra de begge hver dag. Ca 4-5 ggr hver seg dgl tenker jeg. I går hikket de samtidig for første gang og det var så deilig å vite akkurat hvor begge hadde ryggen sin der og da ;)

Skrevet

sier vel ikke så mye om hvordan de ligger? Ble nesten redd her i stad, for har for det meste kjent hikkingen langt nede i det siste, men nå merket jeg det langt over navlen. Ble redd den har snudd seg igjen . Burde kjent det;)

Hikker iallfall 2 ganger for dag, og skikkelige hopp i magen. Er 37-4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...