nick_317069 Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 lenge siden jeg har vært her inne nå,så håper at mensen ikke kommer mellom søndag og tirsdag, har masse symptomer,økt promping,trøtt og føler jeg vil sove hele tiden,føler meg oppblåst og føler jeg svelger store klumper med spytt,og er småkvalm og hodepine.kjenner ingen tegn til at mensen skal komme,det pleier jeg å merke 1 uke før. håper alle kan krysse fingrene for meg,mista min sønn i uke 15 den 7 mars så jeg håper at det klaffer denne gangen,(han var helt frisk)navlesnora tok han fra meg. babystøv til alle dere som prøver
♥Axinija♥ Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Kjære deg, så trist å lese om din lille sønn.... Mistet vår lille spire i uke 13 i mars, så vet hvor tungt det føles.... MASSE lykke til i denne pp, krysser fingrer og tær for positiv test når det nærmer seg.. ::::::::::::babystøv:::::::::::::::::::
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Så utrolig trist å lese om sønnen din! Håper virkelig det klaffer for deg nå, krysser alt jeg har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå