Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Hvordan blir dette gjort? Jeg har en på øyebrynet...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har fjerna en i ansiktet. De bedøver, skjærer, syr igjen og setter på plaster. Jeg fikk et arr som det nesten bare er jeg som ser.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Jeg fjernet en på ryggen en gang.. Fikk et stygt arr. Viktig at du har en flink lege når det er i ansiktet. Men du har vel kanskje diskutert resultatet med legen allerede.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Jeg fjernet en føflekk på halsen hos fastlegen min. Lokalbedøvelse og to sting.Har ikkesynlig arr i dag. Var over på 15 minutter.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #8 Skrevet 27. mai 2009 Hei! Jeg var hos hudlege i forgårs. Spurte da om han kunne fjerne en føflekk jeg har midt på nesen (bare litt opphøyd, men den er der...) Han sa at slike godartede føflekker kunne høvles ned (shaving kalte han det) Det ble oftest penest. Det værste som kan skje er at den kommer tilbake slik den var. Dersom den kom tilbake kunne den fjernes kirurgisk, det pleide å bli pent det også. Mitt råd: Få det gjort hos hudlege!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #9 Skrevet 27. mai 2009 jeg har svidd vekk flere i ansikt og på kroppen med laser...men det var bare sånne små...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #10 Skrevet 27. mai 2009 Fikk fjernet en på haka, den stod litt ut og var lett å skrape borti og blø fra, så fikk den skåret av på dagkirurgisk poliklinikk. Kirurgen var sykehusets beste og mest erfarne, men synes nå arret ikke ble så pent, tror ikke han brydde seg så mye om det estetiske. Men men, den er nå vekk ihvertfall, og arret blir svakere for hvert år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå