Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin om 3 dager og gått opp 15 kg. Har ikke noe vann i kroppen, så disse kiloene er bare kos=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uke 31 og opp 11 kg.føler det er ganske mye,har ikke vann enda.får håpe det ikke blir så mye mer,la ikke på meg mer enn 10 kg totalt sist:) med førstemann la jeg på meg 18 kg men da trykka jeg inn alt jeg hadde lyst på.men heldigvis går det fort av på meg igjen :)

Har vært forsiktig denne ganga så skjønner ikke hvorfor jeg bare legger på meg...

Skrevet

har kun gått opp 6 kg og er nå i uke 36. har også 3 i øde, så det er nok mest vann. MEN jeg spydde som en gris de første 5 mnd, så at jeg ikke har gått opp mer har nok sin forklaring i d.

Skrevet

oi oi.. måkke klage på 8,5 kg da!

Jeg veide 58 før jeg ble gravid og nå veier jeg 73.

Det er 15 kg det har stått stille den siste mnd.!! ikke noe synlig vann, ikke større pupper, bare litt ekstra fett over rompa...

Skrevet

34 uker + 16 kg......off...kommer vel på 20 tallet før gutten kommer!!

Skrevet

20 kg så langt.. uke 34 nå, men vekta har stått stille de siste ukene. Kansje fordi jeg ikke har så vondt i bekkenet lenger og greier å bevege meg mer..

Meste ligger nok i pupper og litt på rumpa og lårene.. Ikke mer enn at det er til å leve med, føler meg ikke som et berg da, selv om det er ganske mange kg.

Gjest Sauen er poppeklar!
Skrevet

39+1 og opp 10 kilo.

En annen verden i forhold til første svangerskap, der jeg la på meg 25-30 kilo... Merker det er mye lettere ihvertfall. Og de kiloene i forrige svangerskap var nok mest sjokoladekilo=P

Skrevet

Gikk først ned 10 kg og gått opp igjen 7-8 av de. Så ligger fortsatt

2-3kg i minus fra jeg ble gravid. 37+2 mi dag.

Skrevet

Jeg har gått opp 20,5 kg og er i uke 37 snart.. Regner med å gå opp 25 kg tilsammen ja... Har spist som en gal hele svangerskapet, så kan bare skylde meg selv..Vært sykemeldt i 6 mnd også, så tror dette er mye av grunnen til at jeg har kost meg MYE med mat.. Har en del vann i kroppen jeg også, men føler at det er mye fett også.. Rumpa har jo blitt gigantisk og for å ikke snakke om lårene! Off.. Hehe, men vekten blir som den blir jenter =)

Skrevet

Jeg har lagt på meg 13 kg. Har 6 dager til termin...

La på meg 20 kg på hver av de forrige svangerskapene, så jeg er fornøyd med det :-)

Skrevet

Har gått opp ca 7 kg og er 31+3 på vei...

Jeg ser mange er glade for å ha gått opp lite etc - merker nå at for første gang i mitt 32 år lange liv gir jeg f**** i hva vekta står på .

Jeg tenker at dette vekthysteriet bør legges på hylla i disse månedene, så får det som kommer komme, også får vi ta jobben med det nr vidunderet har kommet til verden. Er dere ikke enige da ?

Spise og kose seg - være i fysisk aktivitet - så blanseres det ganske så bra - tror jeg ; )

Skrevet

Er u uke 35, har lagt på meg 3,5 kg... ikke mye med babyen vokser og har det fint:)

Har 2 barn fra før av, med de gikk jeg ca opp 15 kg begge gangene... så jeg klager ikke:)

Skrevet

Jeg har lagt på med 7 kg i dette svangerskapet, er nå i uke 38. Har svangerskapsdiabetes og har fulgt en grei diett, har ikke lagt på meg siden uke 28. Forrige gang la jeg på meg totalt 11 kg, men da hadde jeg ikke svangerskapsdiabetes.

Skrevet

Jeg er i uke 32 og har lagt på meg 7,5 kg. Føler det er mer enn nok.... :-( Er høy så det syns ikke så veldig mye, men jeg føler meg veldig tung i kroppen...har heller ingen hevelser men endel vann i kroppen....

Skrevet

21 kg denne gangen. 10 av de kiloene har kommet på i de siste 4 ukene, og det er vann. Holder på å sprenges her. Er i uke 38.

Sist la jeg på meg totalt 19 kg.

Skrevet

På kontroll i uke 28 hadde jeg gått opp 9,5kg totalt. Idag er jeg 30uker og vet ikke om vekten har økt noe særlig, vekten hjemme er så ustabil og har aldri stemt overens med den som legen bruker...jajaja :o)

Jeg er høy og det er bare mage som har kommet, ikke noe vann ennå så vi får se hva vi ender opp med til slutt...hehehe

Har nå gått 1 uke syk igjen (!) og apetitten har vært minimal så det er mulig vekten ikke har økt så veldig nå.

Men koser meg jeg, selv om det selvsagt er mye tyngre og det presser veldig på brystet nå, blir lettere andpusten og fortere mett....

Skrevet

Har gått opp 6 kg, og har 4 dager til termin. Klager ikke på det, nei :)

Skrevet

Er i uke 35 dag 4, går altså i uke 36.

Gått opp 11-12 kg. ganske normalt?

Skrevet

Gått opp 8 kg og er i uke 31.....!

Syntes ikke det er ille i det hele tatt!

Skrevet

uker 35 gått opp ca 10 kg er ok fornøyd jeg

Skrevet

Lagt på meg 20 kg denne gangen også....trøster meg med at de går fort av.... amming og trilleturer gjør susen!

Skrevet

Har gått opp 14 kg,er i uke 37.Jippi permisjonen begynte i dag!

Skjønner ikke helt dere som sier at dere har spist så mye.Det er jo så trangt i magen,føler ikke for å ha så mye i magesekken.Men lege og JM tror babyen er 4500 eller noe i den duren,så kanskje derfor jeg føler det er så trangt?I de 2 første sv.skapene la jeg på meg 15 og 18.

Det som er så rart,er at det har fordelt seg på en annen måte denne gangen,veldig mange som kommenterer at jeg har lagt på meg lite,men 14 kg er jo endel.Det jeg er mest spent på er hvor fort de går av,syns det har gått litt seint de 2 andre gangene.Får krysse fingrene for at det går av seg selv med 3 barn,og amming.

Skrevet

Jeg er 29+5 og veide 64 kg før jeg ble gravid, nå veier jeg 73.. :) Ca 9 kg altså, noe jeg egentlig syns er greit. Er ganske høy, så det vises ikke så godt heller. :) Skal nok trille dem av igjen uansett hvor mye det blir! :)

Skrevet

Jeg har gådd opp 7,5 kg. Fra 59 til 66,5. Er 30+6 idag.

Skrevet

er i uke 31, og har gått opp 5 kilo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...