Gå til innhold

Handle på KIDDIES24.COM

Anbefalte innlegg

Har akkurat bestilt TFK vogn fra det tyske nettstedet kiddies24.com. Vi sparte 2500 kr på å kjøpe sportsvogn pluss hardbag der, inkl regnsett og solskjerming. Frakt og moms er da medberegnet så et godt kjøp sånn sett!!

Det jeg lurer på er hva slags erfaringer andre har med å handle herfra?? Hører rykter om at det har vært en del tull med transport til Norge og feilleveringer. Er noen fornøyd med å handle på kiddies24? Håper på å få vogna om en uke.....

Ble litt stressa da jeg hørte disse ryktene da pengene allerede er overført.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140165912-handle-p%C3%A5-kiddies24com/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte vogn der, den ble sendt, til feil land, og returnert til tyskland, for så å bli sendt til meg IGJEN... Fikk den etter en måned.. Da var esken hel på utsiden, men selve vognesken inni var skadet og jeg tok heldigvis bilder undervei når jeg åpnet den. Det var noen småskader på vogna, som jeg også tok bilde av, og sendte nedover på mail.. Nå har det gått en uke og jeg har ikke hørt NOENTING! De var veldig dårlige på tilbakemeldnger under den måneden vogna var på turnè også... JEg kommer IKKE til å handle der igjen.

Du som handlet på ping-pong, hadde du noe å reklamere på ved vogna, eller var det et vanlig kjøp og vogna kom fram, og det ikke var noe galt med den?? Det er vel ofte hvis det oppstår problemer som man ser om firmaet har god service eller ikke..

Har nå fått beskjed om at vogna er sendt fra Tyskland. De bruker et transportselskap kalt GLS Germany.

Mitt spm er; får man det levert direkte på døra eller på postkontoret?

Takk for svar.

Jeg gleder meg SÅNN til å få den nye vogna:-)

Annonse

Jeg har bestilt 2 vognposer,1 hardbag og 1 stellebag på kiddies24. Beløpet ble ca rundt 1800 kr.. Hva kommer i tillegg da?? Er det ikke noe særlig lønsomt å bestille fra utlandet?? Skjønner ikke alt dette toll og moms greiene?:-) Noen som kan hjelpe meg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...