stjerne-kikker<3 Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Å nei det var det ikke MEN hun sjekket åpning og slikt, og livmorhalsen var helt myk og trukket seg opp og hun fikk inn to fingrer.. Jeg spurte ikke så veldig hva dette ville si men hun sa jeg måtte bare vente på riene så kom vi nok til å sees ganske snart. Vil dette si at fødselen nærmer seg?? jeg har masse kynnere, og en diarefølelse og murringer ganske ofte..
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Du kan føde i natt,eller du kan gå slik i 3 uker;) Så du har termin 16 juni. Jeg har 23 juni.Og har også vært moden og mormunnen er sentrert.Jeg har mensmurringer,nedpress osv osv hver dag. Nr 1 kom en uke før.SÅ jammen spent på når denne kommer ut;)
stjerne-kikker<3 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2009 hmmm, åå nå trodde jeg at jeg var skikkelig klar for fødsel. hehe.. kunne såå ønske at det skjedde nå.. ble så klar for det liksom.. sukk, må nok basere meg på de ukene jeg har igjen da.. men hun sa i alle fall at jeg hadde ett godt utgangspunkt, for var ikke alle førstegangssom fikk åpning å sånn..(?) åååh.. har så lyst å se an.. hehe
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Men ta det veldig possitivt;) Jeg hadde også slik med nr en(ikke fult så tidlig som nå) Men hadde 2-3cm åpning alrede i uke 38. Fødte hun i uke 39 og kom på sykeh med 4cm da var jeg egentlig usikker på om fødselen var i gang.3t senere var hun ute. Drømme fødsel uten sm stillende,eller noen rifter;) Så alt dette er veldig possitivt.Kroppen gjør seg klar,og du KAN ivertfal få en lettere fødsel;)
stjerne-kikker<3 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2009 Ja tok dette veldig positivt Så det er bra.. Har et LITE håp om å føde før tida også da.. hmmm, kanskje dumt av meg, men fikk bare det for meg..
JenteOgGutterMamma! Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Såå spennende! :-) Håper det ikke går mange dagene til fødselen! :-) Klem! :-)
stjerne-kikker<3 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2009 Takk for det håper ikke jeg heller. hehe nå gleder jeg meg eekstra mye.. tenkte å ta meg en tur med hunden daglig i tungt terreng fremover.. *håpe håpe*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå