Gå til innhold

Skal ta spray-tan i morgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her m erfaring m det? Har aldri gjort det før, fikk beskjed om å skrubbe meg før jeg kommer. Det er greit, men det jeg lurer på da er om jeg skal smøre meg med body-lotion etterpå? Og så ammer jeg, hvordan blir det med det? Kan de spraye på brystene da?

Og hva med truse? Skal jeg ha på det? Og blir den i så fall ødelagt så jeg bør ha en som bare kan kastes etterpå?

He he, mange spørsmål :-) Er veldig spent på dette, er veldig blek så håper ikke overgangen blir veldig stor. Skal i bryllup på lørdag, og skal ha på fin kjole :-)) og vil gjerne være fin og brun.

Kan jeg risikere at dette blir mislykket???

Skrevet

Jeg tok spraytan mens jeg ammet. Måtte vente med å amme etter at jeg hadde dusjet(som jeg da skulle gjøre ca 6 timer etter) men da var jenta mi så stor at hun kunne spise grøt så da fikk hun grøt istenfor pupp de timene.

Du kan godt smøre deg med bodylotion etter at du har skrubbet deg ikveld.

Jeg sprayet meg helt naken, var jo i en spraydusj alene :) trusa blir nok ganske farget så hadde hadde ikke tatt på meg den fineste trusa jeg hadde.

Du bør velge det laveste nivået for brunfarge. Jeg valgte det og ble ganske brun. Glad jeg ikke valgte medium eller hva de kaller det, for da hadde jeg sett ut altfor unaturlig brun ut. Jeg var også ganske ble da jeg tok spraytan.

Du kan risikere at det blir mislykket ja. Derfor må du følge innstruksene på hva du skal gjøre FØR du blir sprayet(f.eks smøre hender, føtter med en krem du får på salongen+ andre ting jeg ikke kommer på i farta) du må også følge innstruksjonen når du blir sprayet og hva du skal gjøre etterpå. Veldig viktig! IKke vask hendene dine før du har tatt en dusj etter 6 timer for å få bort overflødig farge. SElv ikke etter dobesøk, null vann på hendene før den dusjen! Veldig viktig..hehe ellers får du sjolder på hendene. IKke pent!

Dessuten er det lurt å komme i lette klær for du skal jo ha dem på deg når du går. Ikke noe særlig at de strammer rundt kroppen pga fargen.

Skrevet

Og husk å lakke neglene, både på fingre og tær :-) Hvis det er fare for regn; ta med paraply!

Skrevet

Du kan kjøpe sånne "brystvorteskjulere" som du klistrer på puppen. Får kjøpt dem på f.eks. Lindex.

Du bør bruke bodylotion, sånn at du ikke har tørre områder på huden når du blir sprayet. Da trekker huden til seg mer væske der og det blir ujevnt.

Skrevet

Offa, blir litt nervøs jeg. håper dette går bra- gikk ikke an at d ble for mørkt sa de...:-S

Skrevet

Har sett mange dårlige spraytan på folk så vil tro det går ann. Men velger du den lyseste så blir det nok bra :)

Skrevet

hvor mye koster dette?? skal i bryllup, hadde vært kanll med en enkel vei til flott farge. Hvor lenge varer den?

Skrevet

Jeg betalte 450 kr. Kan hende at prisene varierer litt, men vil tro de fleste ligger rundt 350-500 kr.

Den kan vare alt fra 5-14 dager, kommer helt ann på hvordan man "behandler" fargen. Når man tar spraytan kan man få kjøpt en krem med farge i og hvis man smører seg jevnlig med den så varer fargen lenger. Dusjer man 1-2 ganger daglig vil fargen forsvinne fortere.

Min farge varte ca 8 dager. Jeg smurte ikke med sånn krem og dusjet ca annehver dag.

Fargen var på sitt beste 2-3 dager etter så det er lurt å ta det noen dager før man skal noe. Ikke dagen før..hehe.. da ser man veldig overbrun ut.

Skrevet

ah ok. Takk:)

Skrevet

Ja! Husk neglelakk på fingre/tær! Mine fingre så ut som om jeg hadde rulla rullings i 50 år! Jeg som aldri har røykt i hele mitt liv!

Så ble jeg orange på knea, der hadde jeg tørr/ru hud...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...