mor-09, snart nå Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Jentungen på 3 venter i spenning på bebien sin, som hun skal holde og mate ååååååå... Prøver å si at det er lenge igjen (ca. 7 uker, og at bebien nok er kjedelig i begynnelsen, men det er ikke oppfattet. Hun vil bli storesøster - NÅ!!!!
♥ anonym♥ Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 gutten vår på 2,5 venter også på babbyen SIN... men han har en kjæreste i magen så lenge da... Det med kjæresten kom etter ett mislykket forsøk på å forklare at gutter ikke kan ha baby i magen, men det ble nok for komplesert... veldig god da
Arb.ledig husmor Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Her går jenta vår på 2 år og 8mnd ut i gangen for å kle på seg selv, og skal dra å hente baby på sjukehuset.. Prøve å forklare ho at vi må vente litt, og at ho ikkje skal være med, men det er ikkje lett å forstå.. ho skal være med ho..
Dolla&Heidi&spire Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Å så sjønn!! Jeg har og ei jente på 3 år som smakker mye om når babyen hennes kommer som hun kan bade i badekaret med=) Åhh - de er jo herlige!
kismet Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 Idag da jeg og datteren min på 3.5 år sto på badet og ordnet oss for å reise i barnehagen så sa datteren min , - du mamma kommer han ikke ? - (hun sto der bare helt alvorlig, lurte på om han ikke skulle komme alikavel ) Hun er bare så utrolig spent og er helt turbo nå om dagen. Gleder seg kjempemye til å få en lillebror Sikkert fordi de i barnehagen spør henne hele tiden..
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 hehe..har også ei kommende storesøster på 3.. her en dag spurte hun om babyen ikke kom ut snart? for nå har du jo KJEMPESTOR mage mamma!!! har bare 4,5 uker igjen til termin,men virker sikkert som en evighet for henne.. ;P
julibaby09 Skrevet 28. mai 2009 #8 Skrevet 28. mai 2009 Vår jente på 3 år syns at jeg har stor mage nå, "helt opp i lufta", og venter spent på lillebror. Hun syns at han skal ligge på hennes rom, og når jeg forklarer at det nok er best at han sover på mamma og pappas rom i tilfelle han må ha pupp midt på natta, har hun en løsning på det også: "Jeg kan jo bare bære han inn til deg, mamma! Hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå