Gå til innhold

Noen som har lust å fortelle litt ? :)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sitter nå her og har visst at jeg er gravid i ca en uke nå ca 6+4 nå da tror jeg. Bf og jeg er ikke sammen, jeg har en abort bak meg fra før og har ikke noe lyst å ta en til så jeg har tenk å beholde.... Jeg har ikke snakket mye med bf, annet en at jeg skal på ul imorgen og vi skal snakke etterpå.. Jeg tar nå da utgangspunktet i at jeg blir alene.

Derfor lurte jeg på om det var noen her som hadde lust å fortelle litt om hvordan det var å gå gravid alene og det å bli alenemor? :)

Setter veldig pris på svar..

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det å være gravid alene var greit..men litt ensomt til tider,blir litt misunnlig på dem som er to,noen å dele det med liksom..Det verste med den biten var ryktene-kommer fra lite sted!

Å ha barn alene,og helt alene er tøfft!!Men man angrer selfølgelig ikke på at man har fått barn da:)Savner å ha noen å dele med,noen som er like interessert som meg i barnet...Men det har mye med innstilling å gjør tror jeg..Jeg er sånn:ok,dette er et valg jeg har tatt,og da må jeg stå i det!Er jeg sliten,så er jeg sliten-det går over!

Tøfft er det,aldri fri,er aldri noe annet enn mamma,kan ikke reise bort en helg med venner f.eks..Meen-alt i alt så overskygger gleden av min lille engel alt dette..

Lykke til:DMan klarer det man vil,og det man må!

Hei hei :) HI her, 11:21 fint svar :)

Vert på 2. ul idag, vert litt frem og tilbake med meg.. Men har nå bestemt meg tror jeg.. Så den lille krabaten sparke med det ene bene på ul idag, kjempe spennende! Utrolig fort de vokser!!

Tror kansje jeg begynner å glede meg litt også, er og fra en liten plass så jeg ser for meg at det blir et nytt tema å snakke om for folka i bygda får vite dette, men de får bare snakke.. Jeg vet hvem faren er og kun jeg vet hva som er best for meg :)

Overse dem som snakker,de som kjenner deg vet det de trenger å vite-og det er godt nok:)Så får heller andre tro hva de vil tro;)Virker som du har rett innstilling da!

Lykke til igjen:)

Forresten-vil du ha flere historier lønner det seg kanskje å høre på aleneforeldredebatten på dinbaby.com:)

jeg var først bestemt på å ta abort. men da jeg først omnestemte meg var jeg overlykkelig. kjempeglad og følte meg SÅ heldig for å være alene. så ikke noe positivt med å ha en mann å dele det med...

lenger ut i svangerskapet har det blitt vanskeligere og vanskeligere. sliter litt med depresjoner..

ryktene går.. ærlig talt hadde jeg ikke ventet det men plutselig kommer de likevel. vet i hvert fall hvem vennene mine er..

gleder meg til jenta kommer. håper alt ordner seg før den tid. har så mange bekymringer for tiden. blitt deprimert rett og slett..

men det som hjelper er å se at andre er i samme situasjon. snakke med andre alenemødre over nettet:)

nå er jo det største problemet mitt at jeg har dårlig samvittighet fordi jeg ikke har fortalt bf at det er hans barn.. får ikke sove om nettene, bare bekymrer meg for hva jeg skal gjøre..

men jeg er sikker på at alt kommer til å gå bare bra!

du har i hvert fall sagt det til bf ;) det er det som er det største problemet for meg ser du.. hehe..

HI igjen her.. :)

Ja, det er nok derfor jeg spør litt innpå her.. Føler det gjør ting litt lettere å ha noen som er i samme situasjon å snakke med..

Hvor gammel er du 00:05 ?

Jeg blir 19 i sommer så jeg tror nok det blir en tøff tid fremmover, har eksamen neste høst og greier.. Håper å få ferdig alt av eksamener og eventuellt en jobb innen utdanningen jeg vil i boks til jeg skal føde :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...