mor-09, snart nå Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Nå når det er 3 uker til permisjon, og over et år pause i yrkeslivet synes jeg det dukker opp flere spennende jobber jeg godt kunne tenkt meg å se nærmere på. Typisk! Sukk, det får vente et års tid, da er det kanskje flere spennende jobber å se på, kanskje søke på. Dessuten skjer det mye på jobben min for tiden også, så jeg kan nok glede meg til å begynne på jobb igjen utover på senvinterne (pappapermen) og til høsten igjen.
Artica Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har nettopp fått vite at jeg blir innstilt som nr 1 til en stilling, er bare 5 mnd på vei. Vi var 15 på intervju, og mange med god kompetanse. Vil bare si at det er gode muligheter for å få stillinger selv om man er i permisjon:)
meg & to små vampyrer Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Jeg er så enig mor-09! Jeg må ta all permisjon her siden vi begge er avtroppende studenter og det er større sjanse for at mannen får jobb med sin utdanning. Men du og du så mange jobber jeg kunne tenkt meg å søke på nå.--- og så må jeg vente helt til neste sommer for å gjøre slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå