Gå til innhold

Nytt forsøk etter ex-u

bolla12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vel ingen andre gode råd enn å hoppe i det! Jeg er på 3pp etter exu nr 2 og er på dag 4 med Pergo. Synes det er kjempe nifst, men kanskje mest fordi dette er første gang jeg forsøker Pergo. Av og til tenker jeg at jeg må være gal som fortsetter å prøve etter alt kropp og sjel har vært gjennom............

Er dette første pp etter exu? I så tilfellet ville jeg personlig ventet en før Pergo. Min syklus trengte en runde for å normalisere seg og da er det greit å ikke ha mer hormoner som svirrer rundt!

Inne på forumet "svangerskap utenfor livmoren - del 2" er det nå 6 jenter som alle har opplevd exu. Nå er 3 gravide, og vi andre 3 prøver fremdeles. Du er velkommen til oss :-)

Skjønner godt hvordan du har det. Ble selv gravid på 4. kuren med pergo denne gangen, men det endte også i exu og sprukken eggleder så jeg gruer meg faktisk til neste gang jeg er gravid for jeg kommer til å være så redd. Men vi er anbefalt å vente til over sommeren med å begynne på pergo igjen. Kan nok være lurt som Storepus sier; å vente minst en 1pp før man begynner på pergo igjen.

For min del tror jeg at når vi setter igang med pergo igjen vil jeg være mer klar psykisk og fysisk enn jeg er nå og så får jeg god oppfølging slik at det samme ikke skal skje igjen. Man kan jo aldri garantere noe, men man må vel bare ta sjangsen også....:)

Ønsker deg masse lykke til!

Takk for tilbakemeldingene. Har hatt en normal menstruasjon og venter nå på min andre....som skal være like rundt hjørnet. Fikk beskjed fra legen om å vente en syklus før jeg begynte med pergo igjen. Psyken har stabilisert seg etter ex-u, og føler meg klar til å begynne igjen. Dersom ingenting har skjedd til høsten så er vi blitt anbefalt prøverør. Har en frisk jente på 6 år..som så inderlig ønsker å bli storesøster. Måtte fjerne venstre eggleder...så jeg håper ikke dette er noe stor hindring for at vi skal få det til igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...