habe Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Hei Jeg må vel bare innse at jeg med mine 38 år kommer inn under modne mødre, selv om jeg hater betegnelsen :-) Har lest litt på sidene og fant ut at jeg måtte gi meg tilkjenne. Jeg er singel og har vært i Danmark, og er i uke 11+4. Mye frem og tilbake før jeg tok valget, ventet på prinsen, og imens gikk årene... Har sett at Duotest og veiledning har vært tema her inne. Var på veiledning på Ullevål i forrige uke. Må si jeg ble litt skuffet. Ble satt inn på et kjipt kontor for å se en film. Den var forsåvidt grei nok, men det hadde vært bedre å fått det fortalt sånn at man kunne stille spørsmål underveis. Og når jeg virkelig trengte veiledning, dvs i valget mellom duotest eller fostervannsprøve, fikk jeg bare svar at det måtte jeg bestemme selv. Men, men - valgte duotest, og venter spent på Ul på førstkommende tirsdag.
Kongeørna Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Hei! Så spennende! Jeg valgte også duotest. Følte meg veldig trygg etterpå. Lykke til!
paper Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Hei,jeg vil også være passert 38 år ved termin neste år! Nettopp testa positivt,og er allerede "bekymret"for disse gen-testene.. Her inne leser man om avvik som må være en forferdelig belastning å få beskjed om.. Måtte du se en film??Det høres helt merkelig ut spør du meg.. Jeg(vi)har allerede bestemt oss for fostervannsprøve..,uansett hva ordinær ul viser.. Jeg kjenner mange på vår alder som har fått-og venter.friske barn.Det hører med til unntakene at de finner store avvik på ul..,men kan ikke nekte for at jeg stresses av det.. Lykke til på ul!Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå