blirjegsnartmamma Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Fik helt ut av det blå, så magesmerter at jeg trodde jeg skulle dø! Bet meg i armen for å få tankene over på noe annet, så nå har jeg et fint bitemerke ved håndleddet... Satt under navelen mellom hoftene liksom, sånn mens smerte plassering, og noe av det samme, men mye sterkere.. Lå på badegulvet i fosterstilling mens mannen min ringte legevakta.. De fant selvfølgelig ingenting galt, alle tester var negative..Typisk hva?? Nå har det gått over litt... Men - når jeg dusja før vi dro, så fikk jeg innfallet å sjekke livmortappen (teit ja) og den var helt hard og øm!!! Det har jeg aldri opplevd før... Forslag?
monca*84*j12 Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Uff det hørtes ikke noe hyggelig ut!!!! Har ingen aaanelse om hva det kunne være... Håper det ordner seg og at du slipper og ha så mye vondt... stor trøste klem
blirjegsnartmamma Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2009 hehe når jeg leser innlegget mitt på nytt er det akkurat et sånt innlegg som jeg synes er super teit haha
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 hehe..jaja! Du ser det da i det minste sjøøøl!! Hehe... Hm..men akutte smerter sånn...kan ha vært en cyste som sprakk da?! E den liten så har dei ikkje mulighet te å finne utav det... Eg opplevde det når eg va 14, og blei innlagt for dei trodde det va blindtarmen da. I seinere tid fekk eg ein svær cyste på samme plass, så eg tror det va det som skjedde då... Det e jo heilt ufarlig da, men fryktelig ubehagelig. Bare slapp av og ta det med ro..utnytt situasjonen te å bli dulla litt med Blir det forandringer/forværring så antar eg du e smart nok te å ta kontakt med legevakten igjen God bedringskleeem!!
blirjegsnartmamma Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2009 ja, de også lurte på det... Nei, nå tror jeg at jeg bare lar dette innlegget dø ut.. Skulle kunne slette det selv! *flau*
21.april Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Tipper også på cyste som sprakk. Det er helt utrolig smertefullt....
Lillevenn33 Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Ikke vær flau!! Du opplevde intense smerter, det er ikke rart du lurer på hva det var! Det kunne vært alt fra EL, festesmerter, trøbbel med tarmene, eller gallestein. Det er ikke teit å lure på hva det var, det var sikkert ganske traumatisk i øyeblikket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå