Lykke X 4 Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 De siste dagene har jeg begynt å få mensmurringer. Det kjennes akkurat ut som om jeg venter mensen, det kjennes i korsrygg og nedover lårene, har vært plaget med bekkenløsning, så bekkenløsningssmerter er dette ikke. Idag har jeg skikkelig vondt i korsrygg, og kynnerne er til tider mange og vonde. Var hos jordmor som konkluderte med at babyen lå svært dypt i bekkenet (noe som iflg. henne vissnok var veldig uvanlig hos tredjegangsfødende). Kjennes vel ut som babyen holder på å ramle ut Kan ikke huske at det var sånn så tidlig sist gang, da hadde jeg det slik de siste ukene. Er 33 uker i morgen. Har ikke født prematurt før. Blir jo nesten bekymret av dette. Er det flere der ute som har det slik eller som har lignende erfaringer? Og hva har dere fått beskjed om fra jordmor/lege?
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 jeg er i uke 31 og går med nr.3. Har de siste dagene hatt mensmurringer og mageknip høyt oppe i magen.Har også vært dødsenstrett idag og kjenner stikkinger helt nederst i magen,føler det presser på.kjenner jeg også er nervøs,selv om jeg egentlig ikke kan tro det er fødsel allerede nå.. De to andre har jeg født til termin..
Madam-mim Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Har hatt murringer både i mage og rygg av og på siden uke 30, og er 1. gangsgravid. I tillegg til endel kynnere. I følge min jordmor var det ikke noe galt i det, hun mente det bare var modning. Etter uke 34 har jeg hatt noen dager da jeg nesten har tenkt det er noe på gang, men så gir det seg igjen. Er 35+6 i dag.
liten spire Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 hei jeg har også hatt masse mens murringer og tak i ryggen fikk derfor en ekstra time hos jordmor forje uke var da 32+4 etter undersøkels av jordmor sa hun jeg var helt moden , sentrert , kort livmorhals men heldigvis ingen åpning ennå ... Men kunne egentlig føde når som helst men kunne også gå flere uker Har nå gått en uke og i morgen skal jeg på kontroll på sykhuset så håper virkerlig att det ikke er noen åpning ennå ... Har ikke lyst til å føde ennå , kjenner jeg blir redd for att det skal starte hver gang jeg får en kynner Detter blir min nr 4 men ingen av de andre har vært premature
Lykke X 4 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2009 Takk for alle svar damer Godt å høre at jeg ikke er alene om å ha det slik. Får håpe at småttisene våre holder seg inne i magen noen uker til Masse lykke til videre til dere alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå