Bumblebeee Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Hadde vært gøy å følge noen inn på BliGravid. Jeg er 31 år og bor på østlandet. Har en datter på 9 mnd som vi gjerne vil lage en lillebror eller lillesøster til. Så nå er planen å gå ned noen få kilo, trene, spise sunt og snart begynne med folat
Trulle med tulle og spire Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Hei, vi setter i gang et par uker før tenkte vi, men er jo nesten samtidig. Er snart 25, samboern et år eldre. Og bor i oslo. Er første for vår del, så er veldig spent på hvordan dette vil bli. Driver med å gå ned litt i vekt selv, har kommet et stykke på vei, men lyst til å gå ned et par kg til. Har begynt på Gravid-tilskuddet, så nå bare teller jeg ned til prøving. Koselig å kunne holde følge med fler )
stinemor87 Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Vi begynner også og prøve 1. juli:) Prøver på de samme forberedelsene som dere, med trening og spise sunt. Har begynt med folat, så nå er det bare å telle dagene. Gleder meg enormt:) Vi bor også i Oslo, jeg blir 22 og samboeren har akkurat blitt 23. Unge, men klare!
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Hei! Jeg har en sønn på snart 7,5mnd som vi vil skal bli storebror:) Tror og håper at mens kommer i disse dagen,litt rosa på papiret i dag. Vil liksom se at alt er i "orde" før vi begynner å prøve igjen. Men det blir vel så vi begynner å prøve rundt 1juli. Jeg blir 24 i år og min sambo et 25. Vært sammen i 8år tilhøsten:)) Så tenkte jeg skulle reise i veien og kjøpe folat i morgen. *Gleder seg til å kose på den herlig magen og kjenne nydelige spark*
charlotte,b Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Hei på deg! Bor ikke på østlandet, men er der ofte pga familie. Vi har sluttet på pillen alt i april, men ingenting har hent ennå. Håper egentlig på å bli gravid iløpet av august, etter alle "sommer festlighetene". Har to barn fra før og fyller selv 30i år. Folat er kjøpt inn, men er ikke veldig flink til å huske å ta dem....... Får sette de litt mer frem, men ikke i åpentlyst for alle, er jo litt hemmelig at vi prøver igjen!!!!! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå