spent86 Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Vi strever en del med å finne navn til jenta i magen. Og alle forslagene våre er av den litt mer uvanlige sorten. Men er det dumt å velge for spesielle navn? Hva synes dere om: Alexis / Aleksis Lykke Annie
Gjest Siklerotte Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 I prinsippet vil jeg si at det ikke er dumt å velge "spesielle" navn, nei. Det der er heller ikke navn jeg ville ha kvalifisert som "for spesielle". Sånn rent bortsett fra det liker jeg verken eller, Annie alene kan funke.
prebs Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Synes ikke navnene er for spesielle, men: Alexis (ville skrevet slik) ville jeg styrt unna - grusomt såpeoperanavn fra 80-tallet. Lykke synes jeg er et pent navn alene. Det klang ikke bra med Annie, som jeg heller ikke liker så godt.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Alexis... STYR unna=) er vel hun fra dynastiet, og hun var jo kjent som en ikke akkurat hyggeli dame.. Lykke er nydelig:D Men jeg vil personlig ha skrevet Lycke, men vet MANGE som er uenig:) Syns Lycke er litt vanskleig å komb med, annie passet IKKE til iallefall.. Hva med. Lycke Aldine ? Lycke Adine? Lycke Dianne? Lycke Felicia? Slengte bare noen forslag ut i lufta:D
M ♥ ♂-2010 Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Alexis var ikke pent. Dynastiet de luxe. Lykke og Annie er flotte navn, men hver for seg.
digger Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Styr for all del unna Alexis. Syntes ikke Lykke Annnie var en helt heldig kombinasjon dessverre.
Vannmann35 Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Uvanlige navn er bare flott, så lenge de er pene... Alexis minner meg bare om heksa i Dynastiet dog... Da er Aexia eller Alexandra mye finere. Lykke Annie synes jeg ikke stod i stil til hverandre, men er fine hver for seg :-)
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Annie er fint. Det er det beste jeg kan si om forslagene dine.
Gjest Antarctica Skrevet 27. mai 2009 #10 Skrevet 27. mai 2009 Syns dessverre disse var ganske fæle. Alexis er bare såpeopera for meg også, til nød kan det erstattes med Alexia/Alexandra. Lykke Annie var bare rart. Uttaler dere det som Anni, Ann-I-E, eller som engelsk Ænni? Lykke Anni og Lykke Ænni er i så fall helt mislykka - unnskyld ordspillet.... Lykke Ann-I-E (som rimer på Marie) ville i så fall kunne gå, men jeg syns egentlig en konsonant passer best etter Lykke. F eks Sofie, Marie, Terese, Beate osv
Castho Skrevet 27. mai 2009 #11 Skrevet 27. mai 2009 Jeg synes det er litt dumt å velge veldig spesielle navn men hverken Alexis, Lykke eller Annie er det. Lykke Annie var bare ikke pent, men Lykke er veldig stilig så ville nok valgt det.
julie100 Skrevet 28. mai 2009 #12 Skrevet 28. mai 2009 Hva med Lykke Anine, klinger mye bedre enn Lykke Annie som jeg synes ikke går sammen. Liker heller ikke Alexis/Aleksis
Cornelianelia Skrevet 28. mai 2009 #14 Skrevet 28. mai 2009 Annie er et kjempeflott navn jeg gjerne skulle brukt selv - og jeg ville uttalt det Anni (ikke ænni eller ann-i-e). Men kombinasjonen Lykke Annie ble rar. Det blir helt feil rytme i navnet. Et navn etter Lykke bør nok ha tre stavelser, som f.eks Lykke Anine. Er ikke spesielt glad i Lykke, men vet om ei lita jente som heter det og det er jo litt søtt. Alexis er ikke pent!!!!
Miranda har født :-) Skrevet 29. mai 2009 #15 Skrevet 29. mai 2009 Alexis SKREVET SLIK er PENT :-) Styr unna Aleksis! Lykke er utrolig søtt! Annie liker jeg ikke. Lykke Felicia var pent, så et forslag over her. Lycke er også pent, men litt for spesielt kanskje...
ma-85 Skrevet 29. mai 2009 #16 Skrevet 29. mai 2009 Alexis er helt forferdelig, og passer dessuten dårlig i Norge. Både Lykke og Annie derimot, fungerer bra, men ikke sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå