Gå til innhold

Flere som ikke skal på tidlig UL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo ikke det at jeg ikke har lyst, men er vel ingen grunn til at det offentlige skal dekke detter for meg, og blir alt for alngt å reise for å komme til privat UL, så her blir det nok bare å smøre seg med tålmodighet. Er det flere av oss? Virker liksom som alle her inne er på tidlig UL.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok de aller fleste som ikke går på tidlig UL. Tror ikke de som henger på BIM er helt representantive for landets gravide! Ingen grunn til tidlig UL hvis en selv eller legen ikke er bekymret for noe galt... Men tidlig UL er et godt tilbud fra det offentlige for de som trenger det.

Skrevet

jeg tror jeg kommer til å ta tidlig ul privat. jeg klarer ikke å la være å lese alle debattene her og på 1 trimester, så er jo shit nesvøs for frøet mitt. så mulig det blir ul slik at jeg kan slappe av og slutte å bekymre meg for alt som kan gå galt.

Skrevet

Hei:)

Venter nå mitt 3 barn,har ikke vært på tidlig UL med de to første.Og ingen planer om det denne gangen heller.

Hadde jordmor som jeg går til sagt jeg burde, så hadde jeg nok gjort det.Men ikke hørt at det er vanlig.Så du er ikke alene=)

Skrevet

fint innlegg, bynte nesten å lure på om d var noe galt med meg eller "frøet mitt" siden vi ikke skulle på tidlig ultralyd....Virket som alle andre skulle bortsett fra meg, og begynte nesten å bli litt redd og engstelig.

ble litt roligere nå, som jeg vet at d er ikke bare jeg som ikke skal på tidlig ultralyd;)

Skrevet

Det er vanlig å ikke ha tidlig ul. Jeg var selv, fordi jeg opplevde en MA for snart 4 år siden. Den satte en støkker i meg. Derfor har jeg vært på tidlig ul med både nr 2 og nå med nr3 for å roe nervene mine. Det er så ubehagelig å gå rundt å være vettskremt i 10 uker.

Skrevet

Jeg skal heller ikke :)

Var ikke med førsteman, og skal heller ikke nå.

Skrevet

Jeg skal ikke på tidlig UL!

Skrevet

Du er ikke alene nei;) Jeg venter nr. 3 og var ikke på tidlig UL i noen av mine tidligere svangerskap, og har heller ikke tenkt det nå, hvis det ikke dukker opp noe som gjør det strengt nødvendig da selvfølgelig.

Lurte litt på det jeg også ja, om alle unntatt meg skulle på tidlig ul ;)

Godt å høre at vi er mange som ikke skal også :)

Skrevet

Det er jo som oftest en grunn til at man tar tidlig UL. I hvertfall slik i mitt tilfelle, og i mine to forrige sv.skap. Blødninger.... Hadde alt gått knirkefritt hadde jeg ventet til den ordinære, ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...