Gå til innhold

Fra uke til uke med barnimagen.no ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 31+4 og i min 32 uke. Her står det så fint at babyen er ca 38,5 cm og veier ca 1400 gr. Dette kan da ikke stemme. De skriver vel også at de ikke kan vite eksakt vekt og lenge, siden alle barn er forskjellige og dette selvfølgelig er individuelt.

Var på ultralyd igår og jordmor fortalte at babyen min er ca 2100 gr nå :) og har en venninde som også var på ultrlyd i sin uke 32 og babyen hennes var ca 2300 gr.

Det som denne siden skriver om må jo da være helt på tur ? På babyverden.no sier de ihvertfall at babyen er ca 1750 gr nå.. Litt mer reelt ihvertfall. Blir lite troverdig det man leser her når ting er så langt fra sannheten. Men det beviser vel bare at det de skriver må taes med en god klype salt. Noe som er litt dumt da jeg trodde dette var en seriøs side om det å ha barn imagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også følger babyverden sin fra uke til uke....Da denne stemmer bedre!Men vekten de oppgir der er jo gjennomsnittsvekten!

Så babyene kan jo ligge både under og over denne:)

Skrevet

Jeg sluttet å følge med her på Barn i magen veldig tidlig. I begynnelsen var det motsatt - at Barn i magen lå alt for langt foran i forhold til hva alle andre kilder sa. Og nå ligger de etter. Jeg er i uke 33 og har en veldig gjennomsnittlig unge, men i følge barn i magen sprenger hun jo skalaen!! :S

I tillegg skjønner jeg ikke hvorfor Barn i magen må skrive at jeg er i Svangerskapsuke: 34. Jeg er da vitterlig i uke 33 og de skriver jo heller ikke 34. uke som man evt kunne gått med på at var riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...