Gå til innhold

Gruer meg til fredag...

Carina har to små gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag skal jeg og min kjære til ettersamtale på fødepol. Kom på UL 24/2 i år, ble da oppdaget at den lille jenta vår var død. Var da i uke 19. Etter at jeg hadde fødd ble det oppdaget at hun hadde store misdannelser. Nå skal svarene på alle de utallige prøvene de har tatt være klare. Tenk at det skulle gå 3 mnd før de var klar.Kjenner jeg guer meg litt.. tenk om de sier noe som at jeg ikke kan få barn pga...ja ett eller annet. Slik spinner det tanker oppi hodet mitt idag. Forhåpentligvis finner de ikke noe, det var det de trodde når jeg var innlagt. Var mest sannynlig bare en svikt som hadde skjedd under svangerskapet.

Har fått vite i etterkant at det var ei jente av sosionomen og hun har laga oss et fint lite minnekort. Neste uke skal vi å besøke minnelunden der hun er begravlagt.

Bare noen tanker fra meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist at du har vært igjennom dette.

Skjønner at du gruer deg, er nok normalt å ha mange slike tanker. Men dette går bra vettu.

Jeg har vært på en samtale der, i forbindelse med misdannelsene på min lille som ble oppdaget i uke 12. Ble jo ikke tatt like mange prøver som det ble med dere, men alikevel godt å få de svarene vi kunne få. Det var trist, men samtidig godt.

Hold motet oppe, du kommer til å bli mamma en dag du og skal du se. Du har jo blitt gravid, så det er jo ikke det det er noe i veien med. Ofte er det bare en svikt, krysser fingrene for deg.

Lykke til, det går nok bra:)

Skrevet

Så utrolig trist, men d er da d er godt å tenke på at vi faktisk lever i 2009 og at vi er kommet veldig langt med det medisinske. Det er god hjelp å få og du er heldig siden d er tatt mange prøver av deg. Men du må ha masse lykke til på fredag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...