Gå til innhold

Hvor langt er jeg på vei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mensen 28.april sist gang, hadde kun sex èn gang i mai og det var 3 mai.. er nå gravid :-) tror jeg har 28 dagers syklus.. noen som kan hjelpe meg å finne ut hvor langt jeg er på vei? Testet positivt på søndag kveld, men har kjent symptomene ca ei uke tilbake... håper noen kan gi meg svar.... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 uker å 0 dager i dag :)

Skrevet

Gå innpå www.babyverden.no, der har de termin kalkulator ;)

Skrevet

I følge terminkalkulatoren på babyverden, når jeg skrev inn 3.mai som unnfangelse dato, så viste den at jeg var 5 + 2 dager på vei :-) var jo eneste gang vi har hatt sex i mai... :-)

Skrevet

Ikke verst=) Gratulerer=)

Skrevet

Jammen er jo ikke sikkert el var akkurat 3.mai. Tipper den var 5. eller 6. siden syklusen begynte 28.04. Men vet jo ikke jeg, bare tipper.

Skrevet

3 mai er sannsynligvis ikke unfanglelses datoen frodi om dere hadde sex da. Derfor regner de ut fra første dag i siste mens som hos deg var 28 april ifølge deg selv.. Da sier terminkakulatoren på babyverden 4 uker i dag.

Skrevet

Grattis med spiren!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 uker på vei idag er du c",)

Skrevet

åh glemte å gratulrer :) Grattis!

Skrevet

Da er vi helt likt!

Så spennende da:) Gratulerer!!

Skrevet

Takker for alle gratulasjoner :-) lurer på når jeg bør fortelle sjefen min at jeg har bolle i ovnen...hmmm... er litt kvalmen om morran og om ettermiddagen.. egentlig kommer kvalmen når den selv føler for det...argh... noen som har tips til fremgangsmåte for å si dette på? Har vurdert sykmelding pga kvalme...men vet ikke ennå..

Skrevet

Du som heter EN TIL I FEBRUAR... du bor ikke tilfeldigvis i rogaland?

Skrevet

Herregud, glemte jo å gratulere. GRATULERER!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...