Gå til innhold

Symptomer mellom EL og IKM??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde EL for litt over en uke siden, men alt nå kjenner jeg at ting ikke er helt som det pleier..

1. såre, ømme pupper, rundt brystvorta liksom.

2. Halsbrann (vet jeg ikke har spist/drukket noe som gir meg det)

3. Øm i magen, som luftsmerter, men uten luft.

4. Sliten i kroppen og trøtt(grenseland for feber)

5. Tisser mer enn ellers( vet det kan være for tidlig og at det ikke trenger å ha noen sammenheng altså)

6. Myyyye utflod..

Noen som kan tro noe her? Vet at det egentlig er altfor tidlig for noe her, men trenger et lite håp. (ikke si jeg skal ta en test, tidlig for det og:p) men dere vet åssen jeg har det..hehe.

1pp med ny mann som endelig er klar, men har 3 års prøving bak meg med tidligere samboer.

FDW

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt...har mensmurringer i tillegg til nr 3..

Ingen?

Skrevet

hei:)

spennende dette, jeg har noen av de samme symptomer som deg men har klart å bortforklare de... tror nok ikke jeg er gravid. håper du er det:)

sår rundt brystvorta er jeg til vanlig når jeg skal ha tr og halsbrann kommer vel av at jeg har spist masse hvitløk i siste, har fått dilla:) sliten og trøt er jeg men jobber jo deretter, tisser også masse men lurer på om jeg har fått uvi. utflod har jeg ikke unormalt av...

hvis du ikke kan bortforklare dine symp så kan det jo hende du er gravid:)

lykke til:)

Skrevet

Jeg har bare hatt en masse stikninger fra ett par dager etter EL... OG 6dpo(midt på natten) kjente jeg en intens smerte som bare varte i 2-3 minutter..måtte ta meg for nesten.... Var støl rundt området dagen etter (på høyre side, loangt ned på magen..)

Ellers er jeg trøtt..

Ikke noe mer..tror jeg er uggen, men vet ikke...

Skrevet

Kan ikke fortelle deg om du er gravid eller ei, men jeg kan fortelle hvordan siste uken har vært for meg.

Ca en uke etter el fikk jeg masse slimete utflod (trodde faktisk det var el, men tydeligvis festeslim:)

Hadde også stikkninger i underlivet. Ikke så mye murringer men mer som om jeg blir kløpet på innsiden med en pinset...?!?! Merkelig forklaring jeg vet:)

Blod i nesa, altså blod i snørret når jeg snyter meg (beklager detaljene her altså) og blødninger i tannkjøttet, det siste har kommet nå siste par dagene.

Kramper i leggene

Litt uggen, små kvalm

Tisser om natten (gjør ALDRI det ellers)

Trøtt

Positiv test fra søndag:)

Forrige gang vokste puppene noe voldsomt ca en uke før ikm, så min samboer "visste" at jeg var gravid før jeg gjorde det selv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...