Gå til innhold

Veldig usikker..noen råd?(Litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste 3-4 dagene hatt mye kynnere,nedpress,menslignende smerter i korsryggen og stikkinger nedentil, men dette har da spesielt vært på kveld/natt..I dag har jeg hatt dette veldig mye hele dagen egentlig, har prøvd å tatt tiden på disse menslignende takene i korsryggen...litt vanskelig å ta tiden,men de er ganske regelmessige og varer i noen minutter.. Er førstegangsfødende så er veldig usikker og vet ikke hva dette er, kan det bare være modning eller er det tegn på at noe er i gang?Vannet har ikke gått og det har heller ikke slimproppen så vidt jeg vet. Er 37+4,og skal i kveld sove borte fra min samboer da jeg skal ha eksamen i morgen. Jeg blir i samme by som sykehuset der jeg skal føde,så sånn sett så er det jo tryggere å være der siden vi normalt bor nesten 2 timer unna sykehuset. Problemet er at da blir mannen min ca 2 timer borte,og skulle noe skje i løpet av natten så går det ikke ferge mellom 23 og 06 eller noe slikt..Så det kan ta lang tid før han kommer seg ut til meg. Hva burde jeg gjøre?Blir litt stresset av dette..Har IKKE lyst til at noe skal skje uten at han kan være der hos meg! Takk for alle svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...