lykkeligmortileinydeligjente Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Frøkna synes det er kjempestas og sitte i sandkassa og leke seg, men hun er ikke akkurat ren etter ei økt oppi der. Tenkte jeg skulle prøve å finne ei utebukse/regnbukse el lignende med seler. Har vært overalt, NameIt, H&M, Cubus, BarnasHus, Lindex, Obs..... Finner ingenting. Noen som har fått tak i slike klær til slike småttiser? Og evt hvor skal jeg lete? Kanskje de har noe på nettet?
Makko med to små gutter Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har kjøpt en utedress på cubus. Ment å ha støvler eller no i beina så har fikset litt på de, men ellers er dressen bra.
lykkeligmortileinydeligjente Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2009 oki, var det heldress, eller bukse og jakke?
MintCondition Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Det fins regntøy fra str 80 vet jeg, både todelte og heldresser, og så fins det finfine vind-dresser i så små str også. Bl.a fra Polarn o Pyret. På beina bruker man gjerne sånne fotposer fra Stonz etc, om de ikke kan å gå
mrogvs Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Gutten vår har vært uten siden han var 8-9mnd Vi kjøpte en Reimatec vårdress i str.74 på barnashus på tilbud til 499,- Den funka kjempefint me ullklær under på de kaldeste dagene Etterhvert så bytta vi ut vårdressen med et regnsett fra Arctic living i str.80 til 199,- (også kjøpt på tilbud hos barnas hus) Så jeg ville ha tatt en ny tur til barnas hus om jeg var deg Håper du finner noe som passer jenta di!
temine Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har bamseregntøy i str 74, men det er 3 år gammelt. Skulle uansett tro det finnes noe sted enda. Veldig kjekt med ei regnbukse med seler i alle fall:)
lykkeligmortileinydeligjente Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2009 ja hadde ikke vært så dumt det nei får vel ta meg en runde til. de hadde en del fine dresser på Barnas Hus, men de var fra str 80 og oppover, og de var gedigne til litjpia mi. får nesten dra dit en gang til, tror jeg - kikke litt grundigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå