White*Angel Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Alt har vært hærlig om det kunne gått min vei.. D gjør jo for så vidt det da:) I dag hadde jeg 3 feil for mye til og kunne bestå på teoriprøven!!! Så kjipt a.. Men håper det blir neste gang da:) Var på butikken og kjøpte meg test ista, så nå må jeg vente til jeg må på do, veldig spennende:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Det va ikkje mange feilene Tror neppe eg hadde stått teori om eg sko tatt prøven nå! Hehe..rakk det før nye reglene! Håpe håpe hååpe....hihi! *ssssssssssssssssssssssssss* må du tisse nå?
White*Angel Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2009 Heldig du da Nei må ikke tisse enda:(
monca*84*j12 Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 åå så kjipt med teorien... Jeg var i samme situasjon når jeg skulle ta jegerprøven.. 3feil for mye Bittert!! Men du nailer en neste gang!! ååååå sååå spenende.. krysser alt jeg har for deg...*håpehåpe* gjør som Drømme ssssssssssssssssssssssssssssssssss*
monca*84*j12 Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Ååå så kjipt.. Jeg hadde håpet sånn.. trøste klem* Alt håp er ikke ute...
White*Angel Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2009 for denne pp er jo alt håp ute....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå