Gå til innhold

Skal på tidlig UL på torsdag - da er jeg 8+0, gru-gleder meg kjenner jeg...

Anbefalte innlegg

Håååååper bare at alt står bra til og at det er liv der inne, at jeg får se ett hjerte som banker!!! Er såååååå spent og både gruer og gleder meg kjenner jeg =)

Sist gang jeg var på UL når jeg var 12 uker på vei med tvillinger, fant de ikke hjertelyd hos noen av dem, det var helt stille inni der - det var fælt og jeg håper ikke jeg får oppleve det igjen - det viktigste nå er at det går bra og at alt står bra til med den lille =)

Ønsk meg lykke til - føler jeg trenger det =)

Klem fra

Fortsetter under...

Verdens største lykke-til-klem sendes. Jeg var på ul i uke 11 i oktober og der var det ingen hjertelyd, så når jeg skal på ul på førstkommende fredag (7+4) kommer jeg til å være nervevrak. Så jeg forstår deg såååååå godt. Det er helt sikkert liv denne gangen (og jammen er jeg litt misunnelig på at du klarte å bli gravid ganske så mye raskere enn meg:-) )

Hei jenter =)

Er heeeeelt nervevrak foran morgendagens UL - sykt at man skal bli så besatt av at det skal gå bra og at man får en bekreftelse på at det er hjerteslag inni der!!!

Skal oppdatere dere i morgen jeg!!

Tusen takk for oppmuntringer - trenger det føler jeg =)

Stooor klem fra

Jeg er også helt nervevrak...Skal på UL i morgen kl. 14. Er så nervøs. Angrer egentlig på at jeg bestilte timen, tenk om babyen er død...? Ønsker egentlig ikke å vite hvis den er død! Vil heller fortsette å leve i uvitenhet.... Men man vil uansett få vite om den er død før eller siden, kanskje bedre å få vite før? Aaaarrggh, blir gal av ventingen!

Annonse

Ville bare ønske deg lykke, lykke til i morgen Ula - denne gangen er det vår tur til å kunne gå ut fra UL med ett smil - synes vi fortjener det nå!!! Du mååååå komme med oppdatering i morgen da =)

Klem fra

Da er vi flere som skal på UL i morgen! Jeg skal på min andre i morgen tidlig... Var for 2 uker siden også. Nå ny kontroll.... Hatt mye blødninger. Var gravid med tvillinger, men mistet ene...så heldigvis hjerte på det andre fosteret:-)))) Jeg har hatt nye blødninger, men føler meg fortsatt gravid, så er ved godt mot:)

Lykke til til dere andre som også skal i morgen. Tvi tvi:)

Lykke, lykke til Sanna!!! Du må komme med oppdatering i morgen da =)

Jeg var på UL for 14 dager siden jeg - når jeg var 6+0 - kunne ikke se hjerteslag da, legen mente jeg bare var i uke 5 og at det var for tidlig å se...

Så har vært nervevrak siden torsdag for 14 dager siden - men hååååper jeg går ut fra UL i morgen med gode nyheter!!!

Jeg føler meg absolutt ikke gravid, nesten ingen symptomer, bare noen få som kommer og går, f.eks bekkenløsning med svikt i det ene benet kommer og går, ømhet i brystene kommer og går, stikninger i livmoren/magen kommer og går.... Herreguuuuuud og jeg er nervøs, hehe =)

Bare 12 timer og 15 min igjen til UL =)

Klem fra

Lykke til dere som skal på ul. i dag! Krysser fingrene for at det er små bankende hjerter hos alle! Gleder meg til positive oppdateringer på denne tråden her! :)

Nei, fy faen - det gikk ikke bra denne gangen heller!!!! Var jo på en måte forbedredt på at det kan gå galt de første 3 månedene, men samtidig så er man ikke forberedt allikevel =(

Æsj... Ingen hjerteslag på UL og jeg skulle ha vært 8+0 i dag, så det blir innleggelse på lørdag! Fikk mifegyne tabl som jeg tok hos legen i stad og får tabletter når jeg blir lagt inn på lørdag... Det fremkaller rier og sammentrekninger, jeg vil være på sykehuset frem til ettermiddagen så kan jeg få dra hjem igjen. Dette var utrolig kjedelige greier =(

Fy søren - så lei meg jeg ble nå, sitter her og bare griner og griner!!! Trodde det skulle gå bra denne gangen jeg... men det er jo sånn at 15 % av alle svangre kvinner mister i løpet av de første 3 mnd - så sånn er det bare. En må bare tenke at det var noe galt og at naturen rydder opp selv.

Nå legger vi prøvingen på is vi og får bare prøve å nyte sommeren og den lille solstrålen på 3 år som vi har hjemme =)

Da melder jeg meg ut fra BIM en periode, har hengt her inne 1 år nå, først på Bli gravid, så 1 trimester i januar/februar/mars - så Bli gravid igjen i april, og 1 trimester i april og mai - så nå får jeg nok ta en pause...

Ønsker dere alle sammen lykke, lykke til med svangerskapet!!! Håper det går bra - ta godt vare på dere selv!!

Stooooooor klem fra

Annonse

Uff, ønsker bare å gi deg en kjempestor klem. Dette var urettferdig. Jeg håper at etter sorgperioden er over at dere tør å prøve på nytt med nytt mot, selv om det er veldig vanskelig. Jeg har ingenting å melde fordi timen min ble avlyst og jeg har fått time om 2 uker. Igjen, en kjempestor klem til deg!

Til Meg og lille snuppis....jeg sender deg en klem her også....svarte deg innpå 1.trimester også... Ikke noe kjekt å komme med tilbakemelding for hvordan det gikk med meg i dag. Får dårlig samvittighet for at det gikk bra med meg, om dere forstår.....og no kommer tårene kjenner jeg. Var så utrolig spent sjøl. Det gikk bra med meg, men jeg blør enda da. Krysser fingrene for at det går bra med deg neste gang. Og ønsker alle andre her lykke til. Klem.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...