meg & to små vampyrer Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 som jeg mistenkte pga noe hikking nedi der. Men han måtte jammen kjenne godt etter for å finne hodet, for det lå så dypt nede sa legen.. Betyr det at hodet ligger langt nede kanskje? At det er mindre sjanse for at hun snur seg nå? Litt nervøs siden forrigemann lå i sete.
Linejp Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Er du mange uker på vei? Var på kontroll i dag, er 36+0, og hodet hadde festet seg:)
Mamma_til_isabella Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Er liten sjans for at hun skal snu seg nå når hun i tillegg ligger langt ned:) Min snuppe har ligget med hodet ned siden uke 16, så satser på at hun ikke snur seg nå:)Kjenner henne iallefall godt nedi:)
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 tror ikke hun snur seg nå,du har jo ikke såå mange ukene igjen.begge mine har lagt seg tidlig ned og hodet har festet seg rundt uke 33-34:) Min ligger også med hodet ned,hadde mistanke og fikk det bekrefet på UL for to uker siden.Kjenner også mye hikking og litt press der nede..
meg & to små vampyrer Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2009 Glemte å skrive at jeg er 32+1 på vei:) Forrigemann snudde seg i uke 39+... Men han lå da med setet ned, og det kan vel gjerne ikke gå like langt ned eller feste seg på samme måte som et hodet. Håper, håper, håper hun ikke snur seg nå altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå