Gå til innhold

Det gikk ikke bra denne gangen eller:(

Mamma`n til Ole Kristian

Anbefalte innlegg

Haddde synkende HcG i dag, og det er jo ikke funnet hjerteakivitet så nå har jeg innfunnet meg med det. Venter nå på telefon fra legen ang. når det blir en utskrapning. Når man vet det ikke er liv, så ønsker man å få det bort så tidlig som mulig. Dette fordi vi jo ønsker og prøve igjen....

Og det har vi bestemt oss for og gjøre:) Håper jeg får "grini" meg til en skikkelig utrednin Riksen først, føler litt har manglet av kunnskaper til de jeg har vært hos. Nå jobber jeg i helsevesent selv, og har spurt ulike leger om jeg ikke skal ta de og de prøvene, for at jeg etterpå har gått til fødselslegen og sagt at dette bør gjøres, og det er jo ikke helt bra. Siden jeg føler også at jeg begynner å få litt dårlig tid vil jeg ha kontakt med noen med mer erfaring på min sykdom, før evt. neste graviditet.For vi ble jo veldig fort gravide etter at vi mistet sist, så den delen vet vi at vi får til:)

Kommer til og holde meg her inne på dette forum, og kommer til og følge dere fremover:)

Masse lykke til dere med spire, og masse lykke til oss som ønsker oss en spire til:)

Klem Irene

Fortsetter under...

Uuuuff..... Det var trist å høre vennen... *Klappe på*... Jeg håper du får komme til en avslutning denne gang så fort som mulig, for ja,- jeg kjenner meg igjen på at når man vet at veien er slutt,så vil man fortest mulig av den....

Du er tapper som igjen klarer å se framover og ser det optimistiske i at dere klarer å bli fort gravide igjen! Jeg holdt også fast ved det da det så svart ut...Det hjelper jo faktisk...Og nå er jeg 19 uker snart.

Skal krysse fingrene alt jeg kan for at du fort blir på tjukka igjen og at spiren sitter seg skikkelig! Heller 10 dager på overtid og nekte å komme ut enn at de skal stikke fra oss for tidlig... Tvitvi!

*Klappe litt til på*

Hei,føler virkelig med deg:( Jeg mistet i april(for andre gang).Var ingen hjerteaktivitet der i uke åtte(selv om vi hadde sett det på to tidligere UL)

Jeg ble sendt rett inn på Ahus og fikk piller som skulle etterhvert sette i gang aborten..Ville bare bli ferdig med det men gråt og gråt.Nå kan jeg ikke engang trøste meg med en tidlig UL med hjerteaktivitet eller en positiv graviditetstest:(

Slår gjerne følge fremover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...