pia å jenta i magen_har født Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 min søster som er noen år eldre enn meg,skal ha hjemmefødsel..å leiligheta hennes er over våres,og hennes fødsel er igang nå.. jordmødrene hennes sa at di ikke ville at jeg skulle være der siden den er rett under,fordi etter 6.mnd så kan d at gravide hører/vet/er tilstede når noen,spesielt i fam føder,føre til at demmes egen fødsel starter..at d dannes samme hormoner osv..siden jeg bare er i uke 31,så mente dem at d var ikke trygt for meg å være hjemme..så nå er vi hos svigers.. d jeg synes er merkelig,er da jeg var hjemme en tur for å sjekke til katten å sånt,da ble d litt rot i hue mitt,jeg hørte at d var noe på gang oppe,å d var liksom som at jeg ikke ville dra,jeg ble litt småkvalm å rar i hue,så var vel instinkter eller noe,så var vel lurt at jeg dro..eller hva mener dere?
Juni prinsesse Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Kroppen er et finurlig instrument, og det er jo ikke så lett å forklare hvorfor jenter som deler leilighet etter hvert går inn i samme mens syklus... ;o) Men det kan jo ikke være noe særlig å sitte å høre på uansett. Og vite at du liksom ikke kan gjøre noe. Så jeg synes det hørtes lurt ut med litt tid hos svigers )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå