Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Del Skrevet 26. mai 2009 jeg er ei jente på 25 år. Vi har tvillinger på 14 mnd og planlegger nå nestemann! Slet veldig sist og ble til slutt gravid ved hjelp av hormonkuren pergotime. Da ble det jo tvillinger så det var en effektiv kur! Vil gjerne klare oss uten hormonkur nå og har egentlig bare plass og planer om en til- men skulle det ende opp i flerlinger denne gangen også så er de hjertlig velkommen!! Tvillingene er født nesten 3 mnd for tidlig.. aner ikke om dette var pga at det var tvillinger eller om kroppen min bare er sånn.. kanskje jeg kan gå tiden ut neste gang hvis det er bere en? de tror jeg fødte tidlig pga svikt i livmorhalsen-- noen med liknende erfaring her? tvilling 1 ble født i løpet ac 30 minutter og tvilling 2 ble født m katastrofekeisersnitt som dem kalte det.. noen som vet hvor " lett " det er å få et planlagt keisersnitt? ikke fordi at det var sååå vondt å føde, men for å ha ting litt mer under kontroll, få ha med meg mannen min og at det er litt mere planlagt- man kan jo aldri vite og man kan aldri planlegge en fødsel , men er da verdt et forsøk! =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140162719-prematurt-igjen-er-det-til-%C3%A5-unng%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #2 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg håper det er til å unngå - altså å føde for tidlig en gang til... Planlagt keisersnitt vet jeg ikke hvor vanskelig/lett det er å få. Kommer sikkert an på legen. Og så kommer det jo an på babyen om den har lyst til å være i magen til det planlagte ks:) Lykke til med prøving:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140162719-prematurt-igjen-er-det-til-%C3%A5-unng%C3%A5/#findComment-140426907 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå