Lm81 Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Er det flere som planlegger å prøve om et år? Vår/sommer `10 ? Syns egentli det er lenge,men har jo noe stort å glede meg til i ett år i hvertfall;) Grunnen å vente et år er pga jeg skal starte på yrkesretta attføring snart,tenkte å bli ferdig med det i første omgang,også vil jeg ikke at det skal være før stort mellomrom fra lillejenta mi på tre år å neste:)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Jeg skal også vente et år. Gleder meg. Enig i at det er lenge å vente, men tiden går fort. Jeg venter fordi jeg skal begynne i ny jobb.
Andromake Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 jeg vil gjerne sette i gang om et år, men er ikke helt sikker på om jeg får med sambo på det, men han har jo et år å "modne" seg på, så krysser fingrene
Lm81 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2009 koselig å se at det er flere en bare meg:) hehe ja mye kan modnes på et år;) tror sambo her også trenger det. er sikkert ikke lett for dem som må stå på sidelinja å se på det vi skal gå igjennom,så muli di trenger litt mere tid enn oss jenter
Snømuffin Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Jeg slenger meg med her:) Jeg har en rykende fersk bachelor om noen uker, er på jobbsøking nå og siden blir det boligkjøp. Sambo er 29 år og jeg er 22, tenker å begynne prøvingen sommeren `10 Har hengt litt for mye på BIM - siden jeg først begynte å kjenne babysyken i 2006... hehe. Men skal nok klare å holde meg et år til:) Sier til meg selv at da ligger ting sannsynligvis mye bedre til rette, og jeg er klarere for kvinnens største oppgave!
☆blackpearl Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Vi planlegger å prøve fra mai/juni 2010.. Jeg har vært babysyk i maange år nå, herrejemin - og nå begynner sambo å komme på gli også!=) Vi har vært kjærester i 6år! Jeg er i utgangspunktet ferdig med min bachelor våren 2011 - i tillegg til at min far blir 50år på februar det året - og at vi håper på å bli ferdig med oppussing innen den tid! Gleder meg...som en unge? Tenker masse på navn, drømmer om hvordan barnet vil se ut osv.. Jeg gleder meg sånn at jeg får ikke sagt det nok! :)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 den siste tiden har også gitt meg lysten til å bli gravid snart, kunne forestille meg en gang til neste år å begynne prøve. det er spennende å hvertfall begynne tenke på det syns jeg, fordi jeg personlig ikke har hatt lysten så mye før nu for tida.. årsaken er vel at ting faller på plass rundt oss. uttdannelse jobb hus forhold osv. samboern skal nok snakkes litt med, men det er også litt det at jeg syns ikke jeg vil vente for lenge med å kanskje finne ut av at vi kanskje skal ha hjelp og så vil det muligens ta ennå lengere tid. er jo litt bekymra om vi kan få barn..nå skal det bare snakkes med samboern....
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 29. juni 2009 #8 Skrevet 29. juni 2009 Slenger meg på her Vi vil prøve om et års tid, da er vi utdannet og klare for nr 2 Gleder meg allerede. Kunne tenkt meg å bli gravid nå, men vil heller ha jobb klar først
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #9 Skrevet 2. juli 2009 ja! vi skal også prøve om et års tid...bryllup senhøsten 2010, og da har vi sluttet på p-piller og startet prøvingen. håper på en lillebror/søster våren 2011.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 2. august 2009 #10 Skrevet 2. august 2009 Må også slenge meg på denne:) Håper på en lillesøster/ bror her sånn april- august en gang 2011:) Gleder meg til å prøve igjen om et år allerede:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #11 Skrevet 30. september 2009 Vi planlegger å starte prøvinga om ca et år, mulig vente til rundt juletider neste år. Grunn for venting er samboer er ung, det er 4 år mellom oss og han må i militæret neste år. Ikke interessert i å sitte som "alenemamma" mens han er borte. Gleder meg masse og blir i allefall ikke mindre babysyk av å være her inne!
*Madikken* Skrevet 1. oktober 2009 #12 Skrevet 1. oktober 2009 Om ett år fra nå er vi igjang også. Vi har vært veldig att og fram, men nå trooor jeg at vi har bestemt oss. Vi vil vente ett år da vi er nyutdannet og nettopp kommet i fast jobb. Godt å jobbe og ikke minst tjene litt penger før vi blir flere. Gleder meg! Hadde min første samtale med legen min om graviditet her om dagen. Spennende og moro. Tidlig ute, men hadde noen spørsmål rundt vitaminmangel og graviditet. Noen flere av dere her som nå planlegger deres første om ett år?
*Madikken* Skrevet 1. oktober 2009 #13 Skrevet 1. oktober 2009 Dere som skal begynne om ett år... når har dere tenkt å slutte på p-piller? Om ett år eller noen mnd før? Dvs hoppe rett på prøvinga etter pilleslutt eller ta en "pause" til syklusen er i orden igjen. Pause og pause. Alt er relativt
lilleklums Skrevet 2. oktober 2009 #14 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg tenkte å slutte med p-piller noen mnd før. Kanskje til sommeren. Da får kroppen litt tid til å komme seg etter alle hormonene håper jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå