Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg her? :) (far må i militæret)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En ting er sikkert du kommer ikke til å måtte bekymre deg for økonomi i hele tatt. Min x (da samboer) var i militæret når barnet vårt var 2 år. Jeg var student da. Og dermed fikk vi dekket husleie, strøm, internett, tv, tv-lisens, forsikring, renter på billån, barnehage pluss at jeg fikk utbetalt 7000 per mnd (ca 3000 til meg og 3000 til barnet) Så vi fikk dekket alle sånne faste utgifter pluss at jeg som sagt fikk 7000. Hadde jeg vært i jobb, hadde de gått inn og dekket halvparten av alle utgiftene pluss 7000 i mnd til meg og barnet. Barnehage kostnadene måtte han krangle litt på. Så det var først etter et halvt år at de godttok å dekke de. (Så da fikk eg etterbetalt nesten 14000kr Jippi : ) )

Men de ser jo selvfølgelig litt på kor mye han har tjent, pluss at de vurdere kor mye han hadde tjent dersom han hadde vært hjemme og jobba i steden for.

Be han ta kontakt med de som har med soldatenes velferd å gjør asap når han skal inn, sånn at dere får samlet sammen all dokumentasjonen de skal ha så tidlig som mulig.

I tillegg får han 3 ekstra permreiser dekket siden han har barn.

Så sånn økonomisk går det bra. Det kjipe er jo at det tar litt tid hver gang dere ser hverandre. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...