Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en ekte testoman! Siden jeg hadde SA 22/4 og ikke vet når mensen skal komme så tester jeg for tiden både i tide og utide.

I natt fikk jeg ikke sove og sto opp en time etter at jeg hadde lagt meg og tok en cb vanlig. Mente med en gang jeg kunne skimte en fargeforandring der krysset skulle være, men var slett ikke sikker

Av og på med lyset hele natten for å skjekke. .

I morges demonterte jeg testen, (sukk...ja jeg vet) og jeg kan se en tynn,tynn strek som er med på å danne et kryss på testen.

Men akk, den er så svak at den ikke tilfredstiller meg og jeg er om mulig enda mer frustrert enn jeg var i igår. Så mitt spørsmål er som følger...det er jo tydelig andre her inne som er like gale som meg, og har noen av dere demontert en cb og sett en sånn strek eller har den vært blank inni hvis dere ikke var gravide?

Har masse symtomer, men de kan sikkert være selvfremkalte.

Så jenter....dra dere opp av sofaen og demonter cben deres og skjekk på den lille plastremsen inni. Er det tynn strek der krysset skal være eller ikke. Sukk,sukk og atter sukk........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En annen ting jeg lurte på...to dager på rad har det kommet en dråpe melk (helt sant) ut av det ene brystet etter dusjing, Det er 7 år siden jeg ammet sist og det har ikke vært antydning til melk der på minst 6 år. Har noen opplevd dette? Kanskje bare noe hormonelle greier,

Skrevet

..har demontert en cb ja...hehe...og jo..krysset e der når en stirre godt nok.. Men dette e cb kjent for...dei strekene der e nemlig bare avtrykk ette der fargestoffet ligge...som ikkje slår ut når en ikkje e gravid... Betyr jo ikkje at du ikkje kan være gravid altså!! :) Streken blir ganske så klart blå når testen e positiv..eg har bare sett gåraktige....dessuten..når testen e så "gammal" e faren stor for evap lines (evaporation/fordamping)....

Men dette her med å lekke fra brystet e noe som kan hende kem som helst. Kan vær hormonelle ting..kan skyldes tidlig graviditet?! Ikkje godt å sei... Så lenge det bare e ein liten dråpe, så e det nok ingenting å tenke over eingang. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...