Gå til innhold

Er så lei, flere som er det...?! Har og noen spm til dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hos legen i mange timer i dag og i går. Skulle bare til vanlig uke kontroll, men legen syntes magen hadde suknet litt mye ( 1 cm siden fredag 22.05), er i uke 37+4 i følge legen (38 i følge BiM)...

Har i hele helgen hatt stikkninger i lysken, et press nedover i undelivet, kvalme, hodepine og kynnere som varer litt lengre enn ellers og litt mer regelmessig.. Men kynnrene er ikke vonde, magen blir stein hard. Og noen ganger vet jeg ikke helt om det er kynner eller babyn som strekker seg..

Legen fant litt i urinen min, både i dag og i går. Og han ville ha meg til UL for og se at alt var bra med den lille, men i dag da jeg kom så sa legene på føden at jeg ikke treng det enda. Men sjekkes opp til torsdagen igjen..

Noen flere som har opplevd dette?? Og er det bare jeg som er lei og sliten..? Jeg vil ha henne ut NÅ!! Noen tips og råd om å få henne ut? Eller noen råd om at jeg ikke burde prøve og sette det i gang....???

Er foressten andre gangs fødende, og hodet er halvt festet i 2 uker nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd det samme som deg hva legene angår, men er også lei og tar i mot alle råd om hvordan komme igang med takk;-) Hodet har vært festet i 3 uker allerede og stikkinger og forholdsvis vonde kynnere kommer ofte, men ingenting skjer.... blæ... er skikkelig lei... har 8 dager igjen til termin.

Har hørt at man kan spise kanel?1?

og ha sex... flere forslag ??

Skrevet

Har alle de samme symptomene, men ante ikke at det skulle være forbundet med noe fare..Er i uke 39, så regner med at det er normalt. Ang å få fødselen i gang har jeg ikke peiling. Gå tur og gå i trapper, sier noen.. Massere brystvortene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...