Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Hvor går grensen på hva man kan ha på seg? Går dere mye i trange topper eller bukser, hvor mye hud kan man vise før det blir vulgært?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Synes det kommer mye an på personens vekt når det gjelder hva som går bra. Er man slank kan man jo tillate seg å gå i mye trangere klær enn man kan om man har bikket 100 kg...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 For min del er jeg enig med de såkalte "moteekspertene". Det holder å fremheve en kroppsdel omgangen Det er ikke vulgert å gå i miniskjørt og singlet på en varm sommerdag, og forsåvidt ikke på fest heller, men jeg synes det ser mye mer elegant ut å ha et miniskjørt og kanskje en langermet topp med bittelitt v-hals f.eks. Eller jeans og tubetopp kan være fint og man har fine skuldre og litt trente overarmer. Men har man selvtillitt nok kan man gå gjerne gå med dette med tantearmer og sylsmale skuldre. Vulgert blir det hvis man går i miniskjørt og singlet som så vidt rekker over navlen. Og at skjørtet så vidt går under rompeballene. Hvis man attpåtil har bilringer er det heller ikke spesielt elegant å gå med kort topp, heldigvis er det ikke på moten ennå, slik som det var på slutten av 90-tallet.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Synes også alder har litt å si i tillegg til vekt. Ikke lekkert når man er over 40 med masse bar hud, eller kanskje grensen går på 30.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Nei, for hvem ønsker vel å se gamlinger som f.eks damene i Frustrerte Fruer i trange klær,eller at de viser for mye hud. Det måtte da være grusomt...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Ja, for damene i frustrerte fruer er jo et typisk eksempel på en 40-årig kropp. Og damene i frustrerte fruer kler seg ikke spesielt vulgert, eller? Det verste jeg ser er 40-50 år gamle damer med gulaktig/platinablondt hår, som går i rosa korte topper, og jeans med veldig lavt liv (typisk miss sixty bukser) og platåsko. Og som i tillegg har brukt litt for mange timer i solarium. Det synes jeg er toppen av usexy! Men hver sin smak
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Det utseendet du beskriver der er da grusomt uansett alder. Mitt poeng er at det slett ikke er alder som avgjør, men kroppens tilstand og om de trange klærne eller "utfordrende" klærne er smakfulle. Vet om mange slanke, veltrente damer på 40-50 som kler trange og "utfordrende" klær, og vet også om mange kvapsete 20 åringer som slett ikke gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå