Noddy78, en av hver! Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Forførte mannen i går kveld etter 10 timer med mensmurringer. En time senere satte det i gang for fullt. 6-7 min imellom, varighet over 1 min og umulig å sove. Holdt på fra 22.30-04.30...var på nippet til å ringe sykehuset og barnevakten flere ganger. Kjenner meg veldig sliten idag. Håper i det minste livmoren ble litt modnet, føler det hele var litt bortkastet nå ;-) Skal til modningsakupunktur om et par timer, så blir spennende ikveld om det tar seg opp igjen, murrer fremdeles i ryggen... 6 dager til termin, så helt greit om det skjer noe. Blir bare så i tvil, når skal man liksom ringe og si at NÅ, NÅ skjer det! Kan jo ikke be folk kjøre hit på natten hele tiden heller...må være relativt sikker føler jeg. Huff litt usikker på om jeg kommer til å vite det når det faktisk skjer, er annengangs, men ble da satt i gang så vet ikke hvordan det kjennes ut å komme i gang av seg selv.
liten spire Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Huff kjedelig att det stoppet opp igjenn da etter så mange timer men det har nok gjort en god jobb på modningen alikevel Du får prøve og slappe av litt nå på dagen å samle krefter til Natta Når det først skjer så er du nok ikke i tvil pga da gir det seg ikke men går på både i styrke og lengde Er du usikker på om du er igang så ta en tlf til sykehuset og spørr , ingen sprøsmål er dumme og det er faktisk jobben demmes Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå