Gå til innhold

skikkelig lei meg :(

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg vært hos gu...

han kunne ikke se noe tegn til at det har vært el...:(

han kunne ikke garantere at det ikke hadde vært det men hadde sterk tro på at ingen el hadde forekommet...

det var alle de pengene på tester rett ut av vinduet!!!! og det har ikke vært lett å gå på hormonenen heller... huff.. ble skikkelig lei meg...

proppa kroppen full av hormoner å så skjer det ingenting!!!

forkklaringa på hvorfor jeg hadde el slim er ganske enkel .. det kan alle ha uten å ha el .. dette fordi en østrogen topp kan forekomme uten at lh stigning forekommer....

så da er første tablett med primolut tatt. skal ta de i 8 dager .. får vel blødning 3 dager etter.. starter på trippel pergo igjenn på dag 4 mens å skal tilbake på ul dag 13... viss det ikke funker da så blir det vell sprøyter neste:S

føler meg helt tom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff:(

er så trist å lese at du sliter sånn. jeg håper virkelig at denne tabelett kuren og trippel pergo funker for deg så du får EL. Håper også spiren sitter snart:)

lykke til med alt:)

det ordner seg nok til slutt skal du se

Skrevet

Uff da..

Jeg gruer meg til å begynne på trippel pergo.... gruer meg til at alle hormonene skal overta kroppen min..

Også vet jeg ikke om det funker engang!

Det ordner seg dette grysom :)

det skal bare det!!

Skrevet

tusen takk for støtten jenter:)

jeg gikk jo på trippel pergo nå.. så håpet for at det funker på samme dose neste månte er lite...

men håper i det lengste for jeg orker ikke tanken på sprøyter:S

jeg er helt ødelagt i dag.. det slo hardere en jeg forventa.. føler meg helt nedimellom men d går nok over til i mårra....

Skrevet

Å, jeg synes synd på deg jeg. Det er nok ikke lett dette her. Stakkars, men håper inderlig det ordner seg for deg.

Jeg begynner å tenke på meg selv jeg da. Kanskje ikke jeg har EL heller? Hadde du positive EL-tester?

Skrevet

MissG

gå inn på www.grysom.blogspot.com

Skrevet

Veldig trist å høre. skjønner godt at du gruver... har fulgt min søster i to forsøk og vet at det er en tung prosess, men må man så må man. Finn noe du kan unne deg i denne perioden... en romantisk hyttetur kanskje? kanskje det kan muntre deg\dere opp:)

Lykke til :)

Skrevet

tusen takk for det:) å unne seg noe kan vi desverre ikke.. jeg er arb ledig for tiden så økonomien er laber kan du si .. derfor svir det ekstra i lomma når jeg vet at de 900 jeg brukte på digitale el tester var forgjeves:S

det er skikkelig tung bå¨de psykisk og fysisk.. men det skal gå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...