camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Bare lurer. Første svangerskap tror jeg at jeg tok på gravidbukser i uke 11 ca. Spent på hvor tidlig magen kommer nå, regner jo med at den kommer før nå. Hvordan var dette for dere?
Januar-nurk Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Hei. Her er jeg i uke 7 og jeg har fått mage. Er barn nr 3 på vei. Med förste barnet kom magen sent (rundt 3 mnd), men nå plopper den allerede ut.
Hanne31 Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Jeg fikk veldig sent mage første gang. Ikke før jeg var nærmere 5 mnd på vei. Er 11 uker nå og det synes iallefall ikke noe spesielt enda. Kan godt vente noen uker til :-)
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har nr tre i magen, kun fem uker på vei. Men sannelig er jeg så oppblåst at det kan synes, for meg ihvertfall. Men det er jo ikke baby eller livmor som er stort da :-) Men npr vi skal på ferie er jeg 12 uker og kommer ikke hjem før jeg er 15, så må nok pakke med noen romslige klær ja....hehe
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Begynte å få mage i uke 5/6, er ganske oppblåst på kvelden, men absolutt en gravid-mage, greier ikke å skjule det lenger, fortalte det til kollegaene på jobben i dag, flere av dem har sett mistenkelig på magen min i 1 ukes tid nå... Er 7+5 i dag og venter nr 2. Første gang fikk jeg ikke mage før i uke 12/13 - begynte med mammabukser da - nå ble de tatt frem for 2-3 uker siden =)
veldig fødeklar Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Jeg er 7 uker i dag, og har hatt mage i noen dager, det er nok mest luft, men den blir ganske hard. Venter forseten nr 3. blir nok nødt til å fortelle det snart for det er ikke lett å finne store gensre som sjuler uten at det ser teit ut.
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Jeg er 8+1 og har mage. Gidder ikke holde den inne lenger, for jeg er så kvalm. Blir bare verre hvis jeg skal holde magen inne. De som vet det, vet det, mens de som ikke vet det sikkert lurer veldig:) Jeg venter vår 3. men har mistet en gang og er derfor gravid for 4.gang.
liber Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 jeg er ti uker idag å ser bare feit ut, greier ikke holde magen inne lenger, men er ikke noe gravid mage syns jeg. skal den ikke begynne å vokse nederst på magen først?? gleder meg til magen ser gravid ut, for da slipper jeg å gjemme den,..
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 27. mai 2009 #9 Skrevet 27. mai 2009 Jeg er gravid for 6.gang, og er nå 9+1. Har hatt oppblåst bollemage siden uke 5, men syns ikke jeg ser direkte gravid ut. Heller litt pløsetet og bollete...hehe! Holder magen inne litt til, satset på å gå med egne klær til rundt 4.mnd. Blir lenge nok å bruke gravide-klærne, utvalget mitt er ikke allverdens og forrige gang ble jeg veldig lei av å traske rundt i sånne "tønne-bukser". SÅ, jeg suger magen inn noen uker til iallefall!
MMAA Skrevet 27. mai 2009 #10 Skrevet 27. mai 2009 Jeg er uke 10 i dag og har en stor mage full av luft og mat Veldig oppblåst, öker midjen noen centimeter i löpet av dagen..hihi... På morraen er den forholdsvis vanlig... Sist fikk jeg ikke mage för 5-6 mnd,men tror absolutt den kommer för denne gangen. Jeg ser i alle fall veldig gravid ut med min oppblåste mage :)
Gjest Skrevet 27. mai 2009 #11 Skrevet 27. mai 2009 Er bare i uke 4 og er så hoven i magen! Forrige svangerskap vokste magen ca 10 cm innen uke 6 og da var mammabuksa på. Var skikkelig flaut da..hihi, men hormoner kan man ikke gjøre noe med. Mamma var sånn også. Mage fra 1. dag. Så til problemet.. jeg får ikke på meg buksene mine.. allerede nå. Jeg har 1 bukse med skikkelig strekk i, og den går igjen i livet, men ingen av olabuksene. Magen er helt hard. dette skjedde allerede to dager før jeg testet positivt, og da jeg ikke fikk igjen buksene mine forstod jeg nesten at jeg var blitt gravid igjen. jeg går derfor bare i tights og tunika/kjoler over som ikke er stramme i livet. men med denne farten synes det sikkert innen uke 8. Hadde ikke sjans til å skjule det på den tiden forrige gang. Noen ideer? Kanskje kjøpe litt større tunikaer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå