Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi kortet ned lista til Aurora eller Tiril...blir lillesøsteren til Sunniva og har termin om 3 dager ;) Dere har vært fin hjelp før,så håper på tilbakemeldinger;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiril. Synes det er penest og dessuten passer det bedre med Sunniva. Sunniva og Aurora blir kjempetungt å si sammen ;)

Skrevet

Sunniva og Tiril passer best.

Sunniva og Aurora blir veldig mye -a, nesten litt slitsomt å rope på begge to samtidig. Men sånn uavhengig hva som passer best, liker jeg Aurora best.

Skrevet

Er så frekk og kommer med noen nye forslag også, jeg.

Sunniva og Matilda

Sunniva og Helena

Sunniva og Fanny

Sunniva og Margrethe

Skrevet

Jeg synes begge navnene er fine, men synes Aurora passer best, jeg da. Tiril er for kort og enkelt til Sunniva - synes jeg. Men det er fint, altså : )

Skrevet

Enig med Prebs :-)

Skrevet

Tiril er nydelig og passer supert sammen med Sunniva.

Skrevet

Tiril :) Men, egentlig er jeg inhabil siden jeg har ei Tiril selv og sannsynligvis blir det Sunniva hvis vårt neste barn blir jente.

Gjest Antarctica
Skrevet

Tiril og Sunniva. Passer fint sammen, begge klinger nordisk (Aurora blir litt for tungt og latinsk sammen med Sunniva, syns jeg) og Tiril er ikke på poppislista i år.

Flotte navn, det er noe sommerlig med begge, syns jeg, Sunniva har sola i seg, og Tiril gir assosiasjon til gule tiriltunger og St.Hansfeiring!

Skrevet

Aurora! .....men så var det et av vårt topp 5 alternativer :-).

Skrevet

Tiril.

Det passer også bra til storesøster sitt navn...

Skrevet

Aurora - penere enn Tiril og dessuten mer passende da Sunniva er ganske mange bokstaver og det er Aurora også.

Skrevet

Ja, her var det nesen 50/50 ,he,he....og vi er veldig glad i begge navnene ;) Da gjenstår det bare å se henne så får dere en tilbakemelding..takk for alle svar og tips;)

Skrevet

Jeg liker ingen av navnene, men til Sunniva er det helt klart Aurora som passer best ;-)

Skrevet

Sunniva og Aurora blir litt tungt å si sammen, og Tiril mener jeg er et finere navn. Det kommer jo helt an på området, men Aurora er utrolig mye brukt rundt oss nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...