Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan hjelpe meg med tips til dåpsgave både til gutt og jente?

Fortsetter under...

Skrevet

Det som jeg synes var kosleig å få i dåpsgave til gutten min var tre-leker! Tre-leker ubehandlet! det var litt spesielt og veldig koselig! :-D Nå som han er 4 år snart skal disse lekene bli satt på en egen hylle på rommet hans... Han har fått leke med det, men nå synes jeg de skal få stå til pynt og minne.

Skrevet

Syns bunadssøljer er flotte dåpsgaver. De kan jo brukes til alle barnebunader, gutter som jenter. De har også bunadssøljer (heter det det??) til gutter som er mer maskuline enn de til jenter...

Skrevet

Mummikoppene/mummiservise har jeg gitt bort med stort hell..Da har man gavetips til fremtidige bursdager og julegaver også...

Ellers så har de noen søte, ekte ferskvannsperlesett (smykke + armbånd) med sølvhjerter til lås, og som man senere kan sette sammen til et større smykke. De er kjempefine, og kan brukes til langt opp i alder..

Sangbøker, eventyrbøker, opprett konto til barnet...Bare fantasien setter grenser :)

Lykke til i jakten på dåpsgaver!

Skrevet

Sønnen min fikk masse fint: sølvbestikk, barneservise, bøker (bl.a. Aschehougs store hvite barnebøker), sånne sølvting til "min første tann" og "min første hårlokk", tollekniv, sparebøsser, trestol med navn og dato, gyngehest, ullpledd, fiskestang, sykkel, penger m.m.

Skrevet

Datteren vår fikk bl.a en krakk/skammel og en litografi av en katt til sin dåp. Det synes jeg var fine og litt annereldes dåpsgaver.

Ellers har vi bl.a gitt Røros barnepledd (litt større enn babypleddene) og Poul Pava bilder (selges på Ting) til et par dåpsbarn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...