Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 er 6+5 idag, og plutselig idag kom kvalmen og deretter oppkast! er det rundt nå det er vanlig at det kommer? forrige gang var jeg ikke kvalm i det hele tatt!håper ikke det er noe som varer og varer!
The Bad Gal Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Velkommen i klubben:-( Sist kom kvalmen 6+3 og forsvant aldri(hyperemesis), så har nesten bare gått å venta på den nå, og den begynte som smått å vise seg rundt 6+0 eller noe, blir smått verre for hver dag, men det er likevel ikke så galt som sist, da spydde jeg som en gris hele tida, nå er det bare en gang om dagen enn så lenge. For de fleste gir den seg rundt 12-14 uker, så du er veldig uheldig om det ikke går over etter du har bikka 2.trimester. God bedring!
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Det er vel det som er vanlig ja, så blir det nok litt verre de neste 2-4 ukene før det avtar igjen. Det eneste som er positivt er at når du er kvalm, vet du at ting er som de skal med den lille:)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 heldigvis ble det bedre sent i ettermiddag, så håper det blir sånn vertfall, at ettermiddagene blir gode! HI
Prish Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Her kom kvalmen nå i kveld. Er 6+0 i dag. Jeg spiste en 100 gr sjokolade i en jafs og nå angrer jeg. Får nok ikke sove før jeg har spydd litt. BLÆÆÆ Forrige svangerskap ble jeg ike kvalm før rundt uke 8.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå