Gå til innhold

Hvor mange dager igjen tirsdag 26, mai????

Anbefalte innlegg

Skrevet

-4 dager og jeg holder på å bli gaaaaal.... Var helt sikker på at lille tulla ville komme før termin, man der tok jeg visst veldig feil....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

;o)

Jeg har 51 dager igjen til UL termin, og skal ta keisersnitt en til to uker før det ;o)

Skrevet

Har 70 dager akkurat i dag...

Hmmm...vet ikke om jeg syns det fortsatt går fort, eller om det sakter noe ned nå

Skrevet

30!!

Akkurat en måned igjen i går... De sier fire uker i dag, men det er jo ikke egentlig før på torsdag, siden de regner litt rart her...

Skrevet

47... Kjennes ut som vi satte utforr en bakke da vi runda 50.. Fortere og fortere og fortere... Men nesten alt er klart, heldigvis, så det gjør ingenting.. Tvert imot.

Skrevet

34!!!

men denne ungen skal ut før! Jeg var ikke så sliten og lei sist. Selvom det er med ett vist vemod. Siste gangen med noen boende i magen.

Skrevet

30 dager igjen.. Er allerede lei.. stor sjanse for at jeg slipper alle 30 dagene da..

Skrevet

Eg har 78 dagar igjen til termin, og ingenting anna enn vogna er ordna (fordi me skal flytta neste månad, og eg orkar ikkje laga til noko i gamle leilegheita). Fekk litt angst her ein dag - tenk om ho kjem tidleg, og så har eg ingenting klart? Men då sa mamma at eg ikkje trengde uroa meg i det heile, for ho og svigermor sprang GJERNE på butikkar for meg dagane etter fødsel (då eg uansett vil bli liggande på sjukehuset). Så no har eg roa meg heilt ned, og tenkjer at alt ordnar seg :-)

Skrevet

16 dager igjen...

Skrevet

4 dager igjen:)

Skrevet

65 og synes tida begynner å gå superfort, topp! :)

Skrevet

70 dager igjen:) Har tatt det altfor rolig, på tide å begynne med innkjøp(!)

Skrevet

11 dager igjen. Var hos jordmor i dag og ble strippa, jeg har visst desentrert mormunn men 3 cm åpning. Begge de andre gangene har jeg født ca et døgn etter stripping, så nå er jeg skikkelig spent... men jordmora forberedte meg på at det også kunne føre til bare maserier siden jeg er 3.gangsfødende...

Skrevet

20 dager igjen.............eeeeeeeeeeeeendelig fødeklar:):):):)

Skrevet

-2 dager her!!!! Huff, å huff!!! Nå kan det godt skje noe snart......

Skrevet

27 dager til termin! Syns tiden går UTROLIG fort!!

Skrevet

50 dager igjen!!!! Altfor lenge.... :S

Skrevet

Termmin i morgen! forhåpentligvis ikke så mange dagene igjen :-)

Skrevet

49 dager igjen til keisersnitt :-)

Gjest Sauen er poppeklar!
Skrevet

Jeg har menstermin i dag=) Og så har jeg 9 dager til ultralydtermin, og er endelig nede på etsifret tall...

Skrevet

9 dager igjen i dag :)

Synes plutselig svangerskapet har gått sååååå fort :P

Skrevet

Jeg blir å GAAAAL.. har 4 dager til termin å vill bli ferdig å se den lille prinssessa.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...