Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Del Skrevet 26. mai 2009 Er gravid med en ny mann som jeg har vært i sammen med lenge..jeg har barn i fra før,mange har jeg..vil ikke si mer for vil ikke at noen skal kjenne meg igjen...men,tingen er den at jeg tror ikke han er klar for en stor familie rett å slett...han hjelper ikke til med noe som helst å jeg må klare meg selv..jeg betaler alt å han spiser rimelig bra kan man si,har gitt beskjed om at han er nødt til å være med å bidra me penger å diverse men,skjer ikke noen ting..han ligger på sofaen dag ut å dag inn..han har snudd helt rundt,var veldig i tvil til å begynne med om jeg skulle beholde dette barnet,prata med han å lege å fant ut at jeg skulle d..etter d så sa han at visst du hadde valgt abort så hadde jeg aldri støtta deg å jeg hadde gått i fra deg!! da tenkte jeg : hva skal d bety,sa d også men han svarte ikke på d...forstatt så er han helt giddalaus å gjør ingenting å jeg sa at visst jeg skulle bære fram dette barnet så måtte jeg få hjelp å avlastning å ja d skulle jeg få,dette skjer ikke å nå er jeg i tvil på hele forholdet å makter ikke å bære fram et barn til alene å måtte bli alene igjen..tankene svirrer i hodet på meg å får ikke bestemt meg..har aldri tatt en abort i mitt liv å har vært skeptisk til d men,nå er jeg så fortvila å vet ikke hva jeg skal gjøre lenger...dere tenker kansje,hvorfor brukte du ikke prevensjon? d skulle jeg begynne på men,litt for sent..jeg tog angrepillen dagen etter å dagen etter der igjen men,her sitter jeg nå da å er snart 8 uker på vei...skal prøve på komme meg inn til legen igjen i dag å få snakka litt med han...samboeren min nytter d jo ikke å prate til for han er for opptatt me tv å sofa å true meg heller! for en situasjon jeg måtte komme opp i denne gang,unner ingen dette.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140161390-skikkelig-frustrert-%C3%A5-fortvilavet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re/
jippi*gravid!! Skrevet 27. mai 2009 #2 Del Skrevet 27. mai 2009 Hei, fikk vondt av deg da jeg leste innlegget ditt. Ingen god situasjon å være i det der nei, hverken for deg eller dine barn... Jeg tok selv en abort for 3 år siden, og har aldri angret på det valget. På meg virker det nesten som at du blir utnytta av den kar`n....det må du ikke finne deg i. Husk du lever kun en gang...det er mitt livsmotto!! Håper det ordner seg for deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140161390-skikkelig-frustrert-%C3%A5-fortvilavet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re/#findComment-140168361
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #3 Del Skrevet 29. mai 2009 Herregud for en taper du er sammen med! Jeg ville aldri ha fått barn med en slik fyr, og i alle fall ikke når du allerede har mange å ta deg av... Tar du abort, ser det ut til å være vinn-vinn situasjon. Du blir kvitt den udugelige typen og et barn som du i utgangspunktet ikke ønsket deg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140161390-skikkelig-frustrert-%C3%A5-fortvilavet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re/#findComment-140178701
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå