Gå til innhold

Skikkelig frustrert å fortvila..vet ikke hva jeg skal gjøre...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er gravid med en ny mann som jeg har vært i sammen med lenge..jeg har barn i fra før,mange har jeg..vil ikke si mer for vil ikke at noen skal kjenne meg igjen...men,tingen er den at jeg tror ikke han er klar for en stor familie rett å slett...han hjelper ikke til med noe som helst å jeg må klare meg selv..jeg betaler alt å han spiser rimelig bra kan man si,har gitt beskjed om at han er nødt til å være med å bidra me penger å diverse men,skjer ikke noen ting..han ligger på sofaen dag ut å dag inn..han har snudd helt rundt,var veldig i tvil til å begynne med om jeg skulle beholde dette barnet,prata med han å lege å fant ut at jeg skulle d..etter d så sa han at visst du hadde valgt abort så hadde jeg aldri støtta deg å jeg hadde gått i fra deg!! da tenkte jeg : hva skal d bety,sa d også men han svarte ikke på d...forstatt så er han helt giddalaus å gjør ingenting å jeg sa at visst jeg skulle bære fram dette barnet så måtte jeg få hjelp å avlastning å ja d skulle jeg få,dette skjer ikke å nå er jeg i tvil på hele forholdet å makter ikke å bære fram et barn til alene å måtte bli alene igjen..tankene svirrer i hodet på meg å får ikke bestemt meg..har aldri tatt en abort i mitt liv å har vært skeptisk til d men,nå er jeg så fortvila å vet ikke hva jeg skal gjøre lenger...dere tenker kansje,hvorfor brukte du ikke prevensjon? d skulle jeg begynne på men,litt for sent..jeg tog angrepillen dagen etter å dagen etter der igjen men,her sitter jeg nå da å er snart 8 uker på vei...skal prøve på komme meg inn til legen igjen i dag å få snakka litt med han...samboeren min nytter d jo ikke å prate til for han er for opptatt me tv å sofa å true meg heller! for en situasjon jeg måtte komme opp i denne gang,unner ingen dette....

Fortsetter under...

Hei, fikk vondt av deg da jeg leste innlegget ditt. Ingen god situasjon å være i det der nei, hverken for deg eller dine barn... Jeg tok selv en abort for 3 år siden, og har aldri angret på det valget.

På meg virker det nesten som at du blir utnytta av den kar`n....det må du ikke finne deg i. Husk du lever kun en gang...det er mitt livsmotto!!

Håper det ordner seg for deg!

Herregud for en taper du er sammen med!

Jeg ville aldri ha fått barn med en slik fyr, og i alle fall ikke når du allerede har mange å ta deg av...

Tar du abort, ser det ut til å være vinn-vinn situasjon. Du blir kvitt den udugelige typen og et barn som du i utgangspunktet ikke ønsket deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...