Gå til innhold

Huff, er så nervøs! UL i dag....

Hjemmemamma_for_tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Skal på ultralyd igjen i dag, er 9 uker nøyaktig. Var sist gang for 2 uker siden, men akkurat nå kjennes det som evigheter siden jeg så det flotte hjertet banke og slå.

Har virkelig prøvd å være optimistisk siste ukene, og har til dels klart det også. Men søndags morgen våknet jeg og tenkte: "Nå er fosteret dødt - igjen" . De tidligere erfaringene med 3 svangerskap som har blitt avsluttet med trist UL og MA, de sitter virkelig i kroppen! Ingen vits i å kjenne etter graviditetssymptomer heller - kroppen min har alltid vært supergravid helt fram til det døde fosteret er ute. Derfor kan jeg ikke glede meg over sterke symptomer heller.... *sukk!*

Heldigvis har jeg en fastlege som ikke nøler med å henvise meg til UL når jeg bekymrer meg. Kryss fingrene i dag, jenter - jeg håper så inderlig at det er liv der inne fortsatt!

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Jeg krysser alt jeg har :-)

Skrevet

Kryssar fingrar og tær for deg!!! :-)

Skrevet

Krysser meg i floke :) Denne gangen er det din tur skal du se! Håper du kommer inn hit senere i dag hoppende glad og lettet! Når du er forbi uke 9, da er du langt da :)

Skrevet

Veldig spent på å høre hvordan det har gått med deg i dag?

Skrevet

Hei!

Det gikk faktisk fint med meg i går!

Så en liten tass som sprellet som bare det, med både armer og bein. Hjertet tikket og slo, og den lille ble målt til 2,7 cm. Legen mente det tilsvarte 9 uker og noen dager. Siden jeg er 9+1 i dag, så ligger jeg godt an størrelsesmessig også! JIPPII !!

Men det å dra på tidlig UL er jammen ikke spøk, dere. Var helt utmattet fra sekundet jeg kom oppi stolen, orket nesten ikke se og trodde ikke det jeg så før lenge etterpå. "Kan det virkelig stemme?"

Var helt slapp og sov da jeg kom hjem, all lufta var gått ut av ballongen. Først på kvelden begynte humøret og gleden å komme.... Er rart hvordan energien tappes av å gå og bekymre seg!

MEN; NÅ skal jeg ikke bekymre meg på en stund. Logisk sett så er det svært liten sjans for at det skal gå galt nå når jeg er kommet så langt som over uke 9.

GRAVID INNTIL DET MOTSATTE ER BEVIST, JENTER!

Meget lykkelig klem fra en slapp og sliten

Skrevet

Hei og gratulerer!! Det er så flott med sånne nyheter! Veldig glad på dine vegne, håper du klarer å slappe av ordentlig fremover nå som du har sett med egne øyne at alt er ok i uke 9. HURRA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...