vekt81 Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Ifht jobben vuttu...de vil ikke ta noen avgjørelse før etter begynnelsen av juni..lenge å vente..lurer fælt på om jeg blir innkalt til nytt møte.. Jeg er født 21.10.81 klem,klem
monca*84*j12 Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Heia... Jeg får bare positivitet langs hele linja her jeg altså.. Trur du kommer til og få det akkuratt slik du ønsker... Om det ikke blir denne jobben dukker det snart opp en annen, kanskje enda bedre! Trur du kommer til og få en suuuper sommer.. Har du en venninne du har hatt ønske om og ta opp kontakten med en stund; eller dere har sagt, ååå vi må treffes snart... Føler en gledlig gjenforening i hvertfall.. Føler sol varme, kalde pilser og masse latter.. Hører en rullende hjertlig latter i hodet mitt.. blir glad her jeg sitter.. hehe Får du no på meg da? 280384 (Har fått jobben.. hurra... Og jeg fikk svar på Bachelor oppgaven i dag,, en B.. Dobbel jippi!!!!!!) Jeg fikk beskjed om og starte på Provera nå.. Skulle gå på det i 6 dager.. første dag av mens skulle jeg telle 13 dager, så være 12 dager på og 13 dager av.. Har tatt proveraen i 6 dager nå.. Så kommer ikke mensen innen 2dager ryker en test i helgen... Skal tilbake for og få pergo til høsten... klem
vekt81 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2009 Hei hei.. ¨ Hadde vært perfekt å få denne jobben...10min reisevei,det hadde vært godt!! Vi skal nordover i sommer og besøke familien..gleder meg..Ellers så har jeg ei venninne i byn som jeg ikke treffer så ofte,har mye å gjøre på begge kanter..Alltid morro å treffe henne igjen!! Høres bra ut med en super sommer da... Du føler fortsatt at jeg kommer inn på skolen?Føler du meg i en lederstilling da?(ped.leder)Kanskje vanskelig spm..hihi.. gratulerer med ny jobb og en B!!Supert da,var nok godt tenker jeg!! Når det gjelder graviditet så får jeg opp at du må beholde håpet og tilliten!!Slapp av og ta det med ro og stol på at naturen tar seg av det=)hihi...Det vil skje i veldig nær fremtid!!Sånn jeg tolker det vil du bli det før du begynner på/med pergo!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå