Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #26 Skrevet 26. mai 2009 Ungen på to år så meg uten bh i morges og begynte å skrattle og peke på puppene. Jeg tror nok jeg skal beholde bikinioverdelen på i år også.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #27 Skrevet 26. mai 2009 Jeg gjør det IKKE. Kjæresten min skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjør det( spesielt i syden) når ingen kjenner meg. Jeg får meg bare ikke til ligge ute med puppene blant fremmede folk. Hadde følt meg så ukonfertabel. Har nok med å klare å vise meg i bikini. Folk får gjøre som de vil, bryr meg ikke om de som soler seg toppløse.
malingus Skrevet 26. mai 2009 #28 Skrevet 26. mai 2009 Jeg soler meg toppløs og synes det er helt greit med offentlig amming! Hva er det som er så galt med pupper? Folk her er jo hysterise jo. Pupper er vakkert! Og ikke er jeg white-trash typen heller. Ganske så blek på vinteren, uten at det gjør meg så mye. Hender jeg tar sol et par ganger hvis jeg skal på noe spesielt (bryllup og sånt). Ei ganske normal jente som ikke er flau over hengepuppene sine!
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #29 Skrevet 26. mai 2009 må få amme offentlig så mye folk måtte ønske, skulle vel egentlig bare mangle^^ Skjønner ikke helt oppstyret rundt de to runde klumpene på brystkassa;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå