Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Hvor mange her soler seg toppløse på stranden om sommern? Dere som evt ikke gjør det, hvorfor ikke? Og hva synes dere om folk som gjør det?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Jeg personlig liker ikke å sole meg toppløs. Føler meg ikke komfortabel med det. Andre må bare gjøre som dem vil for min del, men jeg synes ikke det er lekkert med folk som soler seg toppløs. Men har ikke noe imot det.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Hvorfor er det ikke lekkert? Er det like ulekkert med menn uten topp?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Jeg gjør det så og si aldri (om jeg er HELT alen langt ue på et fjell kanskje) Men det er fordi jeg ikke føler meg vel, blir så nakent. Bryr meg ikke om at andre gjør det. Er ikke typen til å henge meg opp i andre mennesker. Har så mange viktigere ting å tenke på=)
prekæs Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Jeg gjør det ikke, helt enkelt av den grunn at mine pupper tar seg bedre ut i brysthøyde enn i navelhøyde. Langt bedre, faktisk, og noe forfengelig er det lov å være. Hva andre gjør får bli opp til dem, selv om jeg innimellom tenker (understreker tenker) at noen mangler speil hjemme.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Jeg synes det ser harry ut. Soler meg toppløs i hagen og i solarium, men holder meg for god til det på stranda dersom det er mange mennesker der. Og nei, jeg har ingen komplekser med hverken meg eller puppene mine.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 jeg gjorde det før, når brystene mine var faste og pene. Nå derimot.... Ser ut som beverhaler:/ Kler ikke av meg for noen andre enn gubben;)
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Jeg føler meg ukomfortabel uten bikinioverdel. Dersom ingen andre eller svært få på stranden kan jeg en sjelden gang driste meg til å ta den av. Smører da med faktor 30 på mine bleke bryster... Hva andre gjør spiller ingen rolle for meg. Men må ærlig innrømme at jeg gjorde store øyne da en dame med g-strengbikini og ingen overdel satte seg på en taverna sist jeg var i Hellas og prøvde bestille mat...
malingus Skrevet 26. mai 2009 #9 Skrevet 26. mai 2009 Jeg soler meg nesten alltid toppløs på stranda. Liker ikke det skillet man får av bikini-overdelen. Og så er det mye mer behagelig. Gjorde det både før jeg fikk barn og nå etter. Puppene mine er jo langt fra så faste og fine som de engang var, men det bryr jeg meg ikke om. Er jo ikke for å vise fram puppene jeg gjør det. Er så lei av å tenke på hvordan jeg ser ut og hva folk evt måtte tenke om meg!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #10 Skrevet 26. mai 2009 hender jeg gjør det i 5 min eller noe, også blir det litt flaut.. har store bryst, så det er ikke særlig vakkert uten bh, blir litt sånn som prækes sier når vi var i syden i sommer (ifjor) la jeg meg toppløs tidlig på dagen... inntil jeg kom på at vi var sammen med 20 andre i familien og at de kunne komme når som helst!! hadde ikke likt det hvis besteforeldrene på ca 80 kom ruslende liksom. hehe
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #11 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har alltid solt meg toppløs på stranda. Hvorfor ikke? Fint å slippe skillet etter overdelen. Men jeg sprader aldri på stranda uten bikinioverdel. Jeg tar den på meg hver gang jeg skal bade. Grunnen til det er vel bare det at jeg begynner å merke tyngdekraften :-) Bortsett fra nå da, når jeg er 18 uker gravid og puppene er kjempestore og spretne! Men nå tror jeg at jeg vil velge å bruke overdel i år pga det :-)
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #12 Skrevet 26. mai 2009 Har inntrykk av at det var mer vanlig før. Jeg har aldri gjort det, liker ikke å flashe puppene, men jeg reagerer ikke så mye på at andre gjør det. Sønnen min derimot blir helt vill ("pu, pu, pu", peke, vifte). Ja ja han har vel glemt den funksjonen denne sommeren
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #13 Skrevet 26. mai 2009 Alle dere som skriver at dere gjorde det før puppene ble stygge. Gjorde det da kun for å få oppmerksomhet og briefe med puppene før?? Høres litt slik ut siden dere slutta når dem ble stygge..Jeg synes man kan dekke seg til uavhengig om puppene er pene eller ikke. Må gå an å ha på en bikini topp når man er rundt mange andre mennesker. Kan godt være dem ikke ønsker å se deg flashe puppene foran seg eller barna. Jeg soler meg toppløs hjemme,eller i solarium.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #14 Skrevet 26. mai 2009 Jeg føler meg ikke komfortabel om jeg er toppløs, så kunne ikke falt meg inn å sole meg toppløs på stranden. Kan til nød gjøre det hjemme på balkongen. Andre kan gjøre hva de vil for min del!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #15 Skrevet 26. mai 2009 Synes puppene ikke er like faste i fisken som før jeg ammet, så nå som jeg er mamma synes jeg at det passer seg litt bedre å beholde toppen på. Ellers signerer jeg hun over: Sønnen min på 10,5 mnd jubler og ler når han ser puppen og gjør alt han kan for å hive seg over den, så i sommer er det ikke aktuelt nei :-DDD
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #16 Skrevet 26. mai 2009 Jeg gjorde det litt før jeg å, før jeg fikk samboeren vel og merke^^ Ellers så bryr jeg meg egentlig ikke så mye hva andre gjør på stranda, med mindre de slenger puppa i tryne på meg;P
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #17 Skrevet 26. mai 2009 Jeg gjør det ikke- er redd for hengepupper.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #18 Skrevet 26. mai 2009 Jeg gjør det ikke! Synes det er utrolig harry og ufint å sole seg toppløs offentlig. Føler det er mange "whitetrash" typer som gjør det dog... Sånne typer som er "hekta" på sol og synes det er kriiiise med et skille på puppene! Sånne som bor i solariet på vinteren, som er livredde for å faktisk vise at de er HVITE og ikke gule (som man blir i solarium). Det er min mening, da... ;o)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #19 Skrevet 26. mai 2009 Jeg soler meg alltid toppløs. Nå har jeg noen flotte pupper da.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #20 Skrevet 26. mai 2009 Ja, jeg synes ikke menn i bar overkropp er mer sexy enn om de har t-skjorte på. Men det blir sært hvis de skal kle på seg en bikinioverdel også. hilsen meg som ikke synes det er lekkert med kvinner i bar overkropp. Hva, trodde du det skulle være noe antifeministiske greier? Jeg er stort sett liberal jeg, men estetisk synes jeg ikke det er noe fint...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #21 Skrevet 26. mai 2009 Det spiller ingen rolle hvor fine eller stygge puppene er. De ser best ut MED bikinioverdel uansett. Det ser UFINT ut å sole seg uten, sånn er det bare! Sier litt om typen.... Litt patetiske egentlig - de som soler seg toppløse...
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 26. mai 2009 #22 Skrevet 26. mai 2009 Jeg og en venninne sola oss toppløse da vi var på vennepartur til Santorini for tre år siden Det var en befrilese å ha puppene ute i det fri ) Men her hjemme føles det bare helt feil å skulle ta av bibinitoppen. Tør ikke, vil ikke, og ikke passer det seg heller syns jeg, med småbarn og alt. Hadde sikkert blitt halshugd av noen gærne kvinnfolk også
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #23 Skrevet 26. mai 2009 Dere som synes det er greit å sole dere toppløse- hva synes dere om offentlig amming? Det rare er nemlig at jeg har inntrykk av at de som hyler høyest om hvor ekkelt det er å amme offentlig, og at man må gjøre det diskret, er de samme som flekker fram puppa på stranda. Og da lurer jeg fælt på hva som er forskjellen?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #24 Skrevet 26. mai 2009 Kanskje fordi de mener pupper er til pynt og vakker beskuelse fremfor et matfat?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #25 Skrevet 26. mai 2009 Det har jeg ikke gjort siden jeg var tenåring, og det er mange år siden nå Men kan godt sole meg litt toppløs på verandaen hjemme da, vi bor usjenert til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå